Na dagen bellen en mailen met KPN en XS4ALL leg ik graag mijn verzoek tot advies voor.
Al járen ben ik een trouwe klant bij XS4ALL. Mijn wens is over te gaan op 1Gb glasvezel (thans 200Mb). Met 3 tienerdochters, draadloos werkende TV’s icm thuiswerken is de wens een beter wifi-netwerk te krijgen (MeSH/3 superwifi 2 versterkers van KPN).
Zojuist kreeg ik te horen dat ik als nieuwe klant geen keuze heb in de modem die ik ga ontvangen. Alle informatie op het forum en internet doorspittend, maakt echter dat ik meen dat ik met Box12 en Superwifi 2 meer geholpen ben gezien de snelle glasvezelverbinding en alles wat bij ons (om meerdere redenen) onbedraad draait.
Kennelijk dien ik zelf de superwifi-versterkers te kopen of huren waar mijn moeder deze gratis ontving als nieuwe klant (nadat ik haar had overgezet van ZIGGO naar KPN). Een trouwe klantenwaardering zou fijn zijn, maar dat is een andere discussie… Hopelijk zijn de KPN-versterkers het waard.
Input, suggesties/tips zijn welkom. Anders overweeg ik toch maar een jaar elders mijn heil te zoeken, ook ivm forse kortingen die geboden worden (discussie over prijs/kwaliteit begrijp ik).