Skip to main content

Dag @Paul_ 

Ruim een maand geleden heb ik u via een Privébericht een vraag gesteld. Helaas nog geen antwoord ontvangen. Kunt u op mijn bericht antwoorden c.q. doorsturen naar de juiste persoon?

Alvast dank.

Gr. 

Hoi @0011, het is de afgelopen maanden best druk op het forum, waardoor we niet altijd toe komen aan het beantwoorden van privéberichten. Daarnaast kan je in onze huisregels lezen dat we ongevraagde privéberichten niet beantwoorden. De kracht van het forum is juist dat onze community elkaar helpt en mede daarom moedigen we het aan om je vragen openbaar te stellen. Mocht het een reactie op een privébericht van Paul geweest zijn, is dat natuurlijk een ander verhaal 🙂. Laat het me dan even weten, dan trek ik hem even aan de virtuele mouw.

 

Dat gezegd hebbende: wat kunnen we voor je betekenen?


Dag @Marcia_ 

Dank voor uw reactie.
Mijn bericht is privacygevoelig met persoonlijke documenten ter onderbouwing, dus openbaar is ongewenst. Vandaar mijn bericht aan @Paul_ die reeds eerder heeft gereageerd op andere zaken. Dus als u Paul wilt vragen op mijn vraag te reageren, graag. 
Bij voorbaat dank voor uw actie!

Groet, Ed. 


Duidelijk, @0011! Ik stuur hem een bericht, zodat we dit zo snel mogelijk in orde kunnen maken.