Skip to main content

Deze vragen horen waarschijnlijk niet in dit topic, maar ik weet niet waar ik t anders moet plaatsen.

Goede middag, 

Ik heb net een factuur gekregen maar volgens mij klopt die niet.

We hadden over willen stappen naar ziggo alles in 1 maar aangezien jullie ons een mooi aanbod deden zijn we gebleven. We hebben internet + bellen van jullie. ( Was eerst internet en vast bellen)

Ons nieuwe abonnement is ingegaan op 5 maart j.l. Over de maand maart heb ik in februari het oude bedrag betaald, dat is in de nieuwe factuur verrekend.  Al vind ik het vreemd dat er voor de periode 5 t/m 27 maart nog 21.97 betaald moet worden. Mijn oude internet abonnement was 39.00 euro per maand. het nieuwe abonnement zou 29.50 zijn. die 39.00 euro heb ik voor de periode 28 februari t/m 27 maart gewoon betaald. Aangezien het nieuwe abonnement bijna een tientje goedkoper is vindt ik dat vreemd.

Dan zijn er ook nog monteurs kosten in rekening gebracht maar die zou gratis zijn. We hebben 50 euro van jullie ontvangen voor die monteur want jullie konden dat niet verrekenen. Nu staat er ineens 30 euro extra op de rekening.

Dan nog een laatste punt. We hebben de rekening van het vaste bellen over maart en april gewoon moeten betalen want ook dat kon op dat moment niet verrekend worden. Dat bedrag moeten we nog van jullie terug hebben maar daar hoor je niets van.

Ik hoop op een snelle reactie.

 

Groetjes Barbara

Daar gaat een medewerker zeker op reageren. Doorgaans reageren ze binnen 48uur maar het is druk.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Het was even zoeken maar intussen het profiel ingevuld.


@nesfotografie Welkom op het forum. Ik heb de factuur waar het om gaat er even bij gepakt. Op de nieuwe factuur is een correctie te zien, het bedrag van € 21,97 is dan ook inclusief correctie en dit bedrag is ook voor de periode van 28 maart t/m 27 april. De 50 euro kosten voor de monteur zijn in mindering gebracht op de factuur van vorige maand. Deze maand heb je dan ook 11 euro van KPN retour ontvangen. Ook zie ik dat er 30 euro meerwerkkosten gerekend zijn, omdat de monteur een kabel heeft getrokken, de Experiabox heeft verplaatst en langer bezig is geweest dan bij een reguliere installatie. Dit staat ook gespecificeerd op de factuur, en hiervoor is ook een bon getekend. Voor wat betreft de kosten voor de vaste telefonie geldt dat er nog een slotfactuur volgt. Deze wordt binnen nu en 2 weken opgemaakt en hier zal dus een verrekening op volgen. Ik hoop dat ik de situatie op deze manier iets duidelijker heb kunnen maken. 


Hallo Rutger,

Bedankt voor de informatie tot zo ver.

Die 21.97 had ik inderdaad  verkeerd gelezen, die is voor een andere periode. Sorry daarvoor.

Dat die 50 euro al verrekend was, schreef ik hierboven al. Het gaat me dan ook om die 30 euro extra. Ja, ik heb daarvoor getekend maar wist niet dat ik voor meerwerk tekende. Ik heb de monteur nog gevraagd of dat bedrag wel goed was omdat het 50 zou zijn. Ik vraag me ook af waarvoor er normaal gesproken dan een monteur komt. Die komt toch om het een en ander aan te leggen? en wat volgens jullie dan een reguliere tijd is dat een monteur bezig is want hij is ongeveer een 10 tot 15 minuten bezig geweest.

Die slotfactuur van de vaste telefoon wacht ik dan gewoon af.

Groetjes Barbara

 


@nesfotografie De monteur komt inderdaad om een en ander aan te sluiten. Op het moment dat er kabels getrokken moeten worden kunnen hier echter extra kosten voor gerekend worden. Op deze specifieke bon staat echter niet heel duidelijk vermeld waar de kosten voor gerekend zijn. In dit geval ga ik deze 30 euro kosten uit coulance dan ook vergoeden. Ik hoop hiermee de vraag dan volledig beantwoord te hebben. 🙂


Heel erg bedankt. Het is helemaal duidelijk 

Groetjes Barbara