Skip to main content

ongeveer 4 weken geleden ons abonnement laten veranderen naar hussel 200Mbit/s, zal een monteur langskomen om twee telefoonlijnen aan elkaar vast te knoppen en een modem te plaatsen, wifi punten zouden per post komen.

12 September monteur komt netjes zoals beloofd maar heeft een blanco werkorder gekregen ,weet dus niet wat hij eigenlijk komt doen, leg alles aan hem uit maar hij heeft geen nieuwe modem bij zich.

Hij belt  om dit allemaal door te geven, volgens zijn leidinggevende zal alles worden geregeld en kan ik de modem en wifi punten een dezer dagen per post kunnen verwachten, en kan ik zelf alles aansluiten.

7 dagen zijn voorbij nog steeds niets, klanten service gebeld hebben er een notitie van gemaakt met de belofte zij zullen hier binnen 3 dagen contact opnemen.

Weer 7 dagen verder geen contact gehad met kpn, maar weer de klanten service gebeld, met als antwoordt wij snappen niet hoe dit kan meneer, maar ik heb een notitie gemaakt en binnen 3 dagen nemen wij contact met U op.

Weer 7 dagen verder nog steeds geen contact gehad met kpn laat staan een pakketje met nieuwe modem en wifi punten, maar weer in de telefoon gekropen en U raad het als weer het zelfde antwoord.

Het is nu 27 oktober en……………….. nog steeds geen modem en wifi punten, wel een email met de mededeling dat ons nieuwe abonnement ingaat van af nu, met de vriendelijke groet van jorg Kramer Directeur Klantenservice.

Maar weer gebeld en wat denk je bla bla bla bla bla binnen nu en 3 werkdagen hoort U van ons.

 

Beste heren en dames van de KPN Ik en mijn gezin zijn als klant sinds het eerste uur hebben zelfs nog 1 digitenne en 2 interactive tv's in huis nog nooit geen klachten gehad, maar dit loopt toch echt de spuigaten uit.

@Marlin63 Welkom op het forum. 

Wat vervelend om te lezen dat er zoveel is misgegaan, ik zie dat ondertussen contact is geweest met mijn collega en dat er een nieuwe versterker verstuurd is. Heb je deze ondertussen ook ontvangen? 


Beste Rutger,

Vandaag hebben we het pakket eindelijk ontvangen. 

Â