Skip to main content

Hey Lukas, welkom op het forum! Om gelijk maar to the point te komen: het noodpakket is helemaal gratis.

 

vraagje als het noodpakket gratis is waarom moet ik dan bijna 200 euro betalen voor het noodpakket???????

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Goedemiddag @gunther servaas, je hebt van KPN een zogeheten noodpakket ontvangen? Bestaande uit een mifi 4G router en eventueel Digitenne? Dat is zoals mijn collega al heeft geschreven geheel gratis. Zou je dan ook jouw post iets meer kunnen toelichten?


ja hoor ben in december verhuist maar daar was het glasvezel nog niet naar binnen aan gelegd kpn heeft mijn toen een noodpakket toe gestuurd en beloofd dat er een monteur zou komen van de 7 monteurs is er uit eindelijk maar eentje op komen dagen en dat was ook nog is de verkeerde heb in totaal 4 maand gewacht op de goeie monteur en gebruik gemaakt van het noodpakket na 4 maand was er nog geen oplossing hadden al maanden een een fout in het systeem maar de maand lasten werden wel betaald dus na 4 maand ben ik weg gegaan bij kpn en zou ik geld terug krijgen heb ook geld terug gekregen na aftrek van gebruik noodpakket en dat was bijna 200 euro terwijl mijn daar niks over is verteld dat ik daar voor moest betalen ook niet voor extra mb is mijn nooit verteld dat ik daar ook voor moest betalen dus snap er nu helemaal niks meer van.


In dit geval kan ik me voorstellen dat u er voor moet betalen ja. U heeft er immers wel gebruik van gemaakt. Als u was gebleven bij KPN, dan was het gratis geweest onder het mom vanservice. Maar dat is nu niet het geval.


ik vind het ra kpn maakt fouten en wel teverstaan 4 maand lang dan ga ik uit iendelijk weg omdat ik geen zin meer heb om te wachten wanneer kpn is de boel op order heeft en dan ook nog moeten betalen voor een noodpakket met maar 30 zenders en 21 mb per seconden vind dit echt niet normaal maar het zal wel en de eerste 4 maand was ik gewoon bij kpn nog dus het had gewoon gratis moeten zijn maar daar zeggen ze niks over