Skip to main content

Mijn laptop werkt niet op onze gewone account maar wel onze gast account.rara 3 x super wifi en v10 van kpn.

kpn weet heet het antwoord niet na 5 uur aan de telefoon en heel mijn huis opnieuw moeten  instellen,google box,ring deurbel( werkt ook alleen op gastaccount opeens)

ik snap er niks van en kpn ook niet

"google box"

Wat is dat voor apparaat? 


Google er eens naar, maar ik vermoed een Google Home speaker waar je tegen aan kan kletsen en dat die dan dingen uitvoerd mits het met elkaar communiceerd.


Dat google boxje heeft er niks mee te maken,helaas


@Wifi extenders Wellicht dat dit te maken kan hebben met 2.4 Ghz en 5 Ghz wat op de V10 nog te scheiden was en met de Superwifi punten niet meer. Er zijn smarthome producten die hier moeite mee hebben. 

Mag ik vragen welke laptop je gebruikt? 


Mijn ring deurbel deed het eerst wel op de super wifi nu alleen nog op gast account.

mijn laptop is een nieuwe lenovo zonder ingang kabel


Mijn ring deurbel deed het eerst wel …

Hoe lang is dat geleden?

... op de super wifi nu alleen nog op gast account.

mijn laptop is een nieuwe lenovo zonder ingang kabel

 


Dat google boxje heeft er niks mee te maken,helaas

En zijn apparaten van Google die ook WiFi uitzenden. Dit exemplaar niet?


Heeft u de SuperWiFi's al eens gereset? U ziet de WiFi naam die ze uitzenden toch wel mag ik hopen?


mijn laptop is een nieuwe lenovo zonder ingang kabel

Daar is een oplossing voor:

https://m.alternate.nl/TP-Link/USB-3-0-naar-gigabit-ethernet-netwerk-adapter-UE300-netwerkadapter/html/product/1212943

Ik mag tenminste hopen dat die wel een USB poort heeft?


Zaterdag werkte mijn ring deurbel nog wel maar na een update v d wifi extenders verbonden onze gsm niet meer.5 uur met kpn bezig geweest en alles harde reset gegeven doet alles het behalve mijn laptop