Skip to main content

Wij hebben op ons nieuwe adres (met glasvezel aansluiting) tijdig een abonnement geregeld (februari 2021) wat zou ingaan op 31 maart 2021. Half april kon er pas een monteur geregeld worden die het NT-kastje kon plaatsen en heeft alles netjes aangesloten en werkend gekregen echter niet met het gevraagde abonnement. Het aangevraagde abonnement bleek niet geactiveerd te kunnen worden, omdat er iets niet goed is gegaan bij KPN / KPN netwerk. Hiervoor moet een monteur van KPN netwerk worden ingepland wat enkel via een aanvraag van KPN provider die hiervoor een ticket moet aanmaken. Dit loopt via KPN Wholesave die monteurs in dienst hebben niet snappen hoe een navigatiesysteem werkt terwijl hier de PostNL en bezorgersbusjes de voordeur van het appartement plat lopen. Dus geen monteur en weer een week verder zonder geactiveerd abonnement. We bellen nu dagelijks om te vragen waarom er geen afspraak kan worden gemaakt om de boel te controleren en activeren zoals aangevraagd in februari. 

WEET IEMAND HOE JE BIJ KPN IEMAND IETS KAN LATEN DOEN WAT TOT EEN SERIEUZE OPLOSSING VAN EEN PROBLEEM VAN HUN KLANT LEIDT EN WAAR JE NIET WEKEN OP HOEFT TE WACHTEN?

Ha @CTO, wat rot dit allemaal.. Ik zie dat er een monteur zou komen vorige week, maar dat die niet kon komen omdat het adres niet te vinden was inderdaad. Hoe zit het daarmee dan? Het gaat om nieuwbouw? Zijn er wel al straatnaambordjes en huisnummerbordjes enz.? Lijkt misschien een gekke vraag, maar ik ben anders inderdaad ook benieuwd waarom het de monteurs niet lukt je huis te vinden.. Ik zie wel dat het ticket nog loopt, dus ik verwacht dat er snel contact opgenomen wordt met je. 


Beste Marcia, alles is bekend bij KPN en ons adres wordt platgelopen door bezorgers dus kan niet zo moeilijk zijn. Ander appartement in zelfde gebouw zijn ook door KPN monteurs gevonden. Wat nodig is is glasvezel aansluiting controle op NT- kastje. De rest staat en werkt al maar niet met juiste abonnement.


Ik zie dat je ook via Facebook in contact bent met mijn collega's. Zij hebben aangegeven dat het openstaande ticket nog in behandeling is. Ik kan ook weinig anders dan dit beamen. Hoewel ik absoluut begrijp dat je graag ander nieuws zou willen krijgen, kan ik er niets anders van maken! Ik wil je wel vragen om het Ă³f bij Facebook Ă³f bij het forum te houden. Zo houden wij het ook overzichtelijk en gaan er geen zaken door elkaar lopen. 


Je zult begrijpen dat wij er moedeloos van worden over de gebrekkige communicatie en het feit dat je als klant achter de tekortkomingen van KPN aan moeten om actie te krijgen. Na veel bellen wordt er een ticket aangemaakt en gezegd binnen 2 dagen wordt er contact opgenomen wat dus niet gebeurd. 
De klachtenservice die ik aan de lijn heb gehad veegt eigenstaatje schoon en legt probleem bij mij als klant ipv actie te ondernemen. 
we verwachten dan ook dat wij uiterlijk morgen contact hebben met KPN en op zeer korte termijn monteur het verbindingsprobleem oplost. 
Net bericht gekregen van KPN dat aansluiting gereed is en ik alles kan aansluiten. Niet dus! Alles is door monteur aangesloten maar aansluiting NT kast werkt niet. Blijkt wederom dat alles langs elkaar werkt. 


Ik zie dat je ook via Facebook in contact bent met mijn collega's. Zij hebben aangegeven dat het openstaande ticket nog in behandeling is. Ik kan ook weinig anders dan dit beamen. Hoewel ik absoluut begrijp dat je graag ander nieuws zou willen krijgen, kan ik er niets anders van maken! Ik wil je wel vragen om het Ă³f bij Facebook Ă³f bij het forum te houden. Zo houden wij het ook overzichtelijk en gaan er geen zaken door elkaar lopen. 

Marcia, ga jij ook steeds een doodlopende straat in als je ergens naar toe wilt. Ik ben blij dat je het in de ik vorm schrijft en niet in de wij vorm. Maar de klant zoekt een oplossing. Dat gebeurt niet via medewerkers bij afdelingen die niet kunnen helpen. Blijkbaar zijn jouw mogelijkheden uitgeput, bij jou twijfel ik daar niet over. Hoe het bij de Facebook medewerkers zit, weet ik niet. 

Ik zou juist willen adviseren om alle wegen te bewandelen om wel een oplossing te vinden. Desnoods via https://www.kpnnetwerk.nl. Die zijn klaar, maar zullen ook niet blij zijn als een andere afdeling het niet afmaakt en zij daardoor een slechte naam krijgen. (Hier kan overigens wel naar worden gemaild, wat in deze natuurlijk een veel betere oplossing is dan een openbaar forum of een reclamewebsite. )


Hoi CorL. Dank voor je reactie. KPN netwerk hebben we al geprobeerd maar doet niks zonder opdracht van de provider (KPN in dit geval) en sta je weer voor het zelfde euvel dat de actie bij KPN vandaan moet komen. 
als kant hebben wij alles tijdig geregeld maar wordt er niet klantgericht geacteerd door KPN. 
De blijkbaar nu 5 ipv 2 werkdagen lopen morgen af dus nog maar even navelstaren tot dat KPN wel een monteur wil inplannen.Â