Wij hebben een abonnement tot 100 mb. Hoger dan 47mb komen we niet. Onze naaste buren hebben 54 mb. en verder in de straat 74 mb. Deze hebben bonded koper. Mijn vraag is waarom de een wel en de ander niet
Bladzijde 1 / 1
Hier hetzelfde @jalida , 40 Mbs bonded terwijl de overkant van de straat 200 halen. Zij zitten op een andere straatkast.
De theorie is even simpel gezegd: het signaal via de koperdraad verzwakt vrij snel: hoe verder je van de centrale zit hoe trager het internet wordt. Jij woont verder van de centrale dan je buren of verderop in de straat. Waarschijnlijk hebben bewoners aan de andere kant van je nog trager internet.
De theorie is even simpel gezegd: het signaal via de koperdraad verzwakt vrij snel: hoe verder je van de centrale zit hoe trager het internet wordt. Jij woont verder van de centrale dan je buren of verderop in de straat. Waarschijnlijk hebben bewoners aan de andere kant van je nog trager internet.
De afstand naar de centrale is gelijk. Het huis met 74 mb staat 50 meter verder.
Dat weet je niet altijd. Er kunnen meerdere redenen zijn, een verouderd kabelnet kan de vertraging veroorzaken.
Uiteraard wil ik je niet kwijt, maar ik zou het niet fair vinden als ik je deze potentiële optie niet had verteld. Of zij het op jouw adres wel leveren, kan ik niet zeggen. Dat weet alleen de helpdesk van xs4all. 🙂
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.