Skip to main content

vele jaren heb ik een aansluiting van xs4all gehad, internet en TV, totdat KPN met xs4all stopte. De dienstverlening dan wel. Feitelijk heb ik dus nu internet en TV van KPN, met het prijskaartje van xs4all. KPN biedt dezelfde diensten goedkoper aan. waarom zijn mijn tarieven niet gelijk aan die van andere KPN klanten? 

omdat je daar zelf actie voor moet ondernemen zoals van abbonement wisselen met de nieuwe prijs 


U betaalt nu voor extra service. U kunt naar de XS4ALL helpdesk bellen. Die bieden meer service dan de standaard KPN helpdesk. En u heeft de Fritzbox. 

Klanten van KPN die dat willen betalen ook € 7,49 extra. Linkje:

https://www.kpn.com/internet/fritzbox.htm

Bel morgen KPN en laat uw abonnement aanpassen. Dan heeft u de lagere KPN prijs. De Fritzbox zult u waarschijnlijk in moeten leveren en u krijgt een KPN Box 12.


Hoi @ErRoW, toen je bent overgezet naar de techniek van KPN is jouw XS4ALL abonnement hetzelfde gebleven. Ook de XS4ALL contactmogelijkheden en helpdesk is gewoon nog bereikbaar:

 

Wat je anders kan doen inderdaad, zoals hier in je topic al genoemd is, is dat je kijkt naar de KPN abonnementen. Zit daar iets tussen dat bij je past, dan kan je gerust daarop overstappen.