Skip to main content

Prima als het voor extra dingen is maar waarom kan ik bij storing vanuit KPN niet gewoon direct bellen.  Ik zit nu bijvoorbeeld zonder internet en tv. De zelfhulp geeft aan dat ik het zelf niet kan oplossen en een medewerker gaat proberen binnen 24 hr contact op te nemen 😞  vind ik toch biet van deze tijd.  Als je vanuit huis zit te werken gaat dat echt niet meer zonder internet.  Wat is voor consument bij KPN hiervoor de SLA. 

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hallo Paulusp, in geval van storing of problemen kan je KPN 24/7 bellen op 0800-0402.
Spreek in "storing” dan kom je bij de storingsdienst terecht.


Dat heb ik gedaan en wordt je weer doorgeleid via een sms naar de zelfhulp online en de lin automatisch verbroken 


Heb je meer dan één keer gebeld? Zo niet, bel dan nog eens. Als er in korte tijd meerdere keren gebeld wordt door hetzelfde nummer dan zou de "bot” je wel door moeten zetten naar een medewerker.


@Paulusp Welkom op het forum. 

Op het moment dat je een storing hebt dan kun je inderdaad zoals @RBxx al aangeeft altijd bellen met 0800-0402. 

In eerste instantie kom je dan een in keuzemenu. Hier geef je het probleem aan. In eerste instantie ontvang je dan een link waarmee je zelf aan de slag kunt. 

Als je langer aan de lijn blijft dan wordt je doorgeschakeld naar een medewerker die je kan helpen. 

Dus ik zou adviseren na het ontvangen van de sms met de link langer aan de lijn te blijven. 


Ik bleef na versturen van de link langer aan de lijn. Maar dan krijg je bericht dat de lijn verbroken zal worden.. en dat gebeurde ook..


@Paulusp Als ik zelf bel naar 0800-0402 en ik spreek mijn probleem in, dan ga ik eerst door een stappenplan. 

Onder andere het resetten van het modem. Als ik deze stappen voorbij ben wordt inderdaad de verbinding verbroken. 

Op het moment dat ik dan opnieuw bel ik spreek opnieuw in dat ik een storing heb dan wordt ik doorgeschakeld naar een medewerker. 

Dit zou dus goed moeten gaan. 


Het is toch eigenlijk van de zotte dat je minimaal twee keer moet bellen om een probleem opgelost te krijgen!! 


Prima als het voor extra dingen is maar waarom kan ik bij storing vanuit KPN niet gewoon direct bellen.  Ik zit nu bijvoorbeeld zonder internet en tv. De zelfhulp geeft aan dat ik het zelf niet kan oplossen en een medewerker gaat proberen binnen 24 hr contact op te nemen 😞  vind ik toch biet van deze tijd.  Als je vanuit huis zit te werken gaat dat echt niet meer zonder internet.  Wat is voor consument bij KPN hiervoor de SLA. 

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

@Paulusp

Het is al 3 dagen geleden dat je laatste bericht hier is geweest en op zondag naar een storingsdienst bellen (buiten natuurlijk levensbedrijging) heeft weinig zin. 

Overigens is het niet waar wat je schrijft. Je kan gratis naar KPN bellen. Dat er voor een abonnement van rond de 50 Euro voor Internet niet dag een nacht een monteur komt opdraven is natuurlijk ook realistisch. 

Maar het is volgens mij goed dat je het hier meldt. KPN kan wel eens doorschieten in hun kostenbesparende maatregelen en zonder reacties hierop denken ze gewoon dat het perfect is. 


Het is toch eigenlijk van de zotte dat je minimaal twee keer moet bellen om een probleem opgelost te krijgen!! 

Dat de “bot” eerst probeert om je te helpen met standaard oplossingen is wat voor te zeggen, maar het verbreken van de verbinding niet. Als het niet helpt zou je direct doorgezet moeten worden.


@RBxx ik vind dat een probleem adequaat moet worden opgelost.  De mensen zijn vaak al geïrriteerd en boos omdat ze een probleem hebben en dan gaan ze bellen en dan krijgen ze "een bandje". Dan is er dus echt ontploffingsgevaar bij die klant. Zo klantonvriendelijk!!


Dat je te maken krijgt met “een bandje” is onvermijdelijk, zeker buiten de reguliere openingstijden. Iedereen zijn “eigen” storingsmedewerker direct aan de lijn is onmogelijk. Niet klantvriendelijk maar wel de realiteit.


@RBxx een korte wachttijd is natuurlijk acceptabel.  Ik weet ook wel dat het de trend is om vooral het mens mens contact te minimaliseren maar of het er beter van wordt....


ach bij ziggo net zo na 20:00 niemand bereikbaar bij storing behalve misschien als je geluk heb af en toe via twitter webcare


ach bij ziggo net zo na 20:00 niemand bereikbaar bij storing behalve misschien als je geluk heb af en toe via twitter webcare

Spiegelen aan waar het slechter is niet zo slim. Er komt altijd wel iemand die het beter doet en pakt de markt.