Skip to main content

goede dag, ik krijg nu apart een rekening van de mobiele telefoon, echter bij afsluiten werd duidelijk  gezegd dat alles op 1 rekening komt en dat ik dit voor hetzelfde geld zou kunnen  hebben als  bij tele-2. ik moet de totaal rekening indienen bij mijn leidinggevende en kan dit niet met 2 aparte rekeningen.

 

ook zou ik kpon veilig op mijn nieuwe laptop willen hebben en de andere laptop kan er van af hoe kan ik dat regelen

Hoi @Christ76, sorry dat ik nu pas kan reageren. Dat heeft te maken met de drukte. 

 

Helaas is het bij KPN niet mogelijk om voor zowel mobiel als thuis één factuur te krijgen. Dit zijn altijd twee aparte facturen. Voor wat betreft KPN veilig. Op onze KPN veilig pagina kun je lezen hoe je apparaten kunt verwijderen en toevoegen. Mocht je er niet uitkomen dan kun je ons het beste even bellen op 0800-0402. 

 

Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling 🥂✨


Ik denk dat ze bedoelden dat het van één bankrekening afschreven wordt ( / kan worden).

Je krijgt echter wel per abonnement een factuur. Maar het wordt dan wel per factuur apart afgeschreven van je rekening.
Thuis en mobiel zijn 2 verschillende abonnementen.