Skip to main content

Ik moet mijn oude kapotte modem naar ern post nl punt brengen om daar een nieuwe te krijgen waarvan ik niet zeker weet dat ie het doet. Ik heb de vorige keer volgens mij een nieuwe opgestuurd gekregen en later heb ik de oude teruggestuurd. Zo kon ik ook de kabels weer op de juiste manier vastmaken, met het kapotte modem als voorbeeld. Er zijn écht nóg meer mensen die zo a-technisch zijn als ik. ☺️ Ik heb met iemand gechat maar daar kreeg ik irrelevante vragen. Bijv mijn vraag over de verpakking werd niet beantwoord. Een half uur chatten over mijn vraag vond ik eigenlijk wel genoeg. Ik heb dus als klant liever dat ik eerst de nieuwe heb en dan de oude kan terugsturen. Ik vind de nieuwe manier niet de prettigste, moet toch anders kunnen? En als ik niet met de oude bij dat post nl aankom krijg ik de nieuwe niet? Zo nee, wat een vertrouwen.... 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Tsjaa @Ecaj ,

Het is dus een kwestie van gelijk oversteken. Alleen dan weet KPN zeker dat jij het oude modem inlevert. Zodat KPN die milieuverantwoordelijk kan verwerken. 
 

Maar je schrijft dat je oude modem stuk is. Dan is het gelijktijdig inleveren toch geen probleem? Dan ben je de defecte apparatuur direct kwijt! 


Je hebt denk ik mijn bericht niet helemaal goed gelezen 😉


Van de kabels kun je een foto maken. Desnoods meerdere. Dan weet je hoe ze gezeten hebben.

Verder snap ik net zo als @Noordzee niet zo goed wat het probleem is. Het ding is toch kapot? Wat hou je er dan nog aan?


Ook mijn bericht niet goed gelezen 


Ze mogen bij het door KPN aangewezen verplicht post nl  afhaalpunt het modem testen, dan mag het mee. Sorry, jullie missen allebei het punt. Topic gesloten