Skip to main content

Ik stap over naar een andere aanbieder. Waarom kan dit pas ingaan nadat het contract bij kpn is afgelopen?

Contract bij kpn loopt 29 mei af en de nieuwe aanbieder kan volgens kpn pas 6 juni starten. Ik zou zsm het contract willen laten ingaan.

 

Mvg

Ik stap over naar een andere aanbieder. Waarom kan dit pas ingaan nadat het contract bij kpn is afgelopen?

Je kan de overstap met nummerbehoud 4 maanden (120 dagen) voor het einde van het contract in gang zetten, maar je moet het contract gewoon ‘uitdienen'. Als het goed is hebben de ‘ontvangende’ provider en KPN overlegd. Daar is een overgangsdatum uit tevoorschijn gekomen. Dat lijkt 6 juni te zijn. Pas op die dag stopt de KPN sim en aansluitend zal de nieuwe provider het overnemen. 
Heb je niets van je nieuwe provider gehoord? Die is leidend in dit proces.


Hi @Monicakzm,

Gaat dit om een mobiel abonnement of een abonnement voor thuis? De uitleg van @RBxx is alleen van toepassing bij mobiele abonnementen, maar volgens mij gaat jouw vraag daar niet over.

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


Oeps :blush: , gemist…..subforum “internet”


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het via een andere weg opgehelderd is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: