Skip to main content

Beste KPN,

Continu wanneer ik of mijn opa en oma bijvoorbeeld een extra TV-ontvanger aanvragen, krijgen wij een KPN Box 12 opgestuurd. Wij gebruiken beide een eigen Fritz!Box (die jullie zelf ook verhuren).

Inmiddels hebben mijn oma en ik 3 KPN Box 12 modems. Uiteraard gaan ze retour maar waarom? Dit is een bug in het systeem! We houden er allebei 1 want die hoort uiteraard bij het abonnement!!

is het trouwens mogelijk om 1 zo'n modem om te wisselen met een familielid die een V10(a) heeft? En dan die van hem terug sturen?   Klantnummer van mijn oma en mij in profiel gezet! Haar klantnummer staat bij '’opmerkingen'’.

 

 

P.s: wel grappig dat zij nu een extra 4K-ontvanger krijgen. Dacht dat er schaarste was!

is het trouwens mogelijk om 1 zo'n modem om te wisselen met een familielid die een V10(a) heeft?

Ja .. dat kan. Als er tenminste sprake is van een echt KPN abonnement. Bij oud Telfort abonnement mogenlijk nog niet. En bij andere providers die over het KPN netwerk levert ook niet. Bijvoorbeeld "budget" ofzo.

Als het abonnement stopgezet word, dan schijnt wel specifiek die v10a terug gestuurd te moeten worden... dus bewaar hem.