Skip to main content

Goedemorgen, 

Ik heb zojuist een aantal Mesh wifi versterkers geinstalleerd van Deco en zo een netwerk gecreerd. Nu is het netwerk via de Experiabox ook nog zichtbaar en bruikbaar. Deze wil verder niet gebruiken. Ik dacht door het wachtwoord te wijzigen en alle apparaten in te loggen bij het Deco netwerk dat er dan geen verbinding meer zou zijn.

Echter als ik bijvoorbeeld op mijn netwerk naar de oude netwerk naam ga van mijn experiabox zonder Deco en ik kies verbinden dan kan ik verbinden zonder een wachtwoord mee te geven. Ik wil dus feitelijk dat er dan om een wachtwoord wordt gevraagd en je alleen kunt inloggen met het nieuwe wachtwoord.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat van alle apparaten de oude verbinding wordt verbroken en ook niet opnieuw verbinding kan worden gemaakt zonder het nieuwe wachtwoord mee te geven?

Dank!

Hi @Ruen, welkom hier. 

Hoe kan ik ervoor zorgen dat van alle apparaten de oude verbinding wordt verbroken en ook niet opnieuw verbinding kan worden gemaakt zonder het nieuwe wachtwoord mee te geven?

Kortom, door alle apparaten een fabrieksreset te geven. Bij onze modems kun je dit doet door het resetgaatje voor 10 seconden ingedrukt te houden tot de lampjes uit gaan. 

Voor de Deco's weet ik het zo nog niet. Heb je een modelnummer voor ons? Dan denken we graag mee.