Skip to main content

Goedendag,

 

Op 29 december is bij mij glasvezel in huis aangelegd. Helaas knipperde toen het alarm lampje, hiervoor moest de monteur terug naar de wijkkast. Helaas kon hij er niet in en zou later terugkomen. Niemand gezien...inmiddels diverse telefoontjes naar kpn en volkerwessel verder heb ik nu nog niks. Connection lampje knippert inmiddels groen en alarm is uit op de ONT maar verder niks. Net een monteur gesproken en hij gaf aan dat er een kabelbreuk is, hiervoor moet volkerwessel langskomen. Tijdens de oplevering werd verteld dat de wijkkast kon worden bereikt, dus geen breuk.

 

Nu kan het tot een week duren voordat volkerwessel contact met mij zal opnemen volgens de monteur en moet ik weer vrij nemen van werk.…

 

Ik ben er een beetje klaar mee....ergens in september aangevraagd maar nog geen glasvezel....

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het wachten wel een beetje beu bent, @PatrickS86.

Het kan natuurlijk zijn dat er tussen de oplevering en 7 februari een kabelbreuk is ontstaan, waardoor het probleem nu langer duurt. Extra vervelend voor jou, dat wel.

Ik zie dat je jouw forumprofiel hebt ingevuld. Nu heb ik stiekem even gekeken. Ik zie dat onze Back Office jouw een e-mail met een telefoonnummer en toegangscode heeft gestuurd. Ik raad je aan om hiermee contact op te nemen als je meer vragen hebt over de oplevering van jouw glasvezelverbinding. De Back Office kan je hier meer over vertellen dan ik kan, want ik kan niet alles inzien, zij wel. 


Zojuist is er een monteur geweest en gaf aan dat mijn verbinding gekruist is in de centrale. Dit mag hij niet aanpassen en zal waarschijnlijk weer enkele weken duren.…

Weer een ander verhaal vanuit KPN. Weer vrijgekomen voor niks....


Het schiet zo niet op, nee. Mijn advies is om opnieuw contact met de Back Office op te nemen. Zij kunnen je meer vertellen.


Dat heb ik al gedaan en kreeg als antwoord dat het nu bij VolkerWessels ligt en dat ik moet wachten….


Hoe vervelend ik het ook voor je vind, is het dan nu een kwestie van wachten. Ik kan dit proces niet voor je versnellen, sorry.