Skip to main content

Hoi,

Gisteren aangesloten bij KPN en ik vraag mijn wanneer dan ook glasvezel het is al aangesloten ik de meterkas, alleen nog in huis aansluiten.

 

Mgr. Ton Quist

*Admin: adresgegevens uit openbare post verwijderd

Gisteren aangesloten bij KPN en ik vraag mijn wanneer dan ook glasvezel het is al aangesloten ik de meterkas, alleen nog in huis aansluiten.

Wat een verschrikkelijk rare zin. Daar klopt grammaticaal toch geen moer van? Wat u nu eigenlijk weten wil is me ook een raadsel.


Hallo @TonQuist,

Het is niet helemaal duidelijk wat je precies bedoeld. Maar ik vermoed dat je gisteren bent aangesloten bij KPN en nu je vraag is wanneer glasvezel beschikbaar is op jouw adres? 
 


@TonQuist Welkom op het forum! Heb je inmiddels wat meer duidelijkheid gekregen? Wil je dat ik controleer of de glasvezelverbinding echt gereed is? Kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even mee!


Heb je ook een zwart kastje gekregen of alleen het aansluitpunt in huis gekregen?

 

FTU TK01
de ONT die op de FTU moet

 


Ik denk dat de glasvezel helemaal niet van KPN is of door KPN gebruikt word, 3 dagen geleden aangesloten, als dat niet op die glasvezel is gebeurt was er zeker niet tijdelijk op koper aangesloten maar was er uitstel gekomen tot die glasdraad oprationeel is.