Skip to main content

Beste meneer/mevrouw,

 

Ik snap dat het een wat lastige tijd is en dat het kan dat een monteur niet kan werken. Maar nu krijg ik een mailtje van jullie met de monteur komt niet a.s. donderdag. Geen vermelding wanneer wel. Ik heb gebeld maar daar werd mij verteld dat ik gisteren wat zou horen. Dat is niet het geval. Het gaat om een nieuwbouw huis en we hebben op dit moment geen internet en worden verwacht thuis te werken(!). Dus na 2 weken wachten op de monteur en dan 3 dagen van voren horen dat hij niet komt, is dat zacht gezegd niet echt prettig.  Ik hoor graag wanneer de monteur wel kan komen.

 

Groet,

Pim

Hallo @PimF, welkom! Wat jammer om te lezen dat er zoveel verwarring is. Het is inderdaad mogelijk dat een monteur niet kan komen vanwege ziekte, storingen of andere zaken. Dan zou je normaliter wel een andere datum door moeten krijgen natuurlijk.. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je graag verder. Wanneer zou je een monteur kunnen ontvangen? Je kunt ook telefonisch contact opnemen via 0800-0402. Dat is misschien nog wat gemakkelijker, je kunt dan meteen met een collega in overleg om een nieuwe datum te bepalen.


Dag Marcia,

 

Dank voor het het antwoord hoe eerder hoe beter. Dus wat mij betreft morgen al. Ik werk in principe gewoon thuis. Aanvullende info heb ik ingevuld

 

Groet,

Pim


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je uitgezocht. Ik heb helaas op dit moment geen antwoord op jouw vraag. Gisteren is er een sms verstuurd waarin stond dat de afspraak niet doorging omdat jouw internetverbinding niet gereed is. Een achterliggende afdeling houdt jouw bestelling in de gaten en neemt contact met jouw op zodra er meer duidelijkheid is. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt en dat je gebruik kan maken van onze diensten. Onze excuses voor het ongemak!:disappointed_relieved:


Beste Vikash,

Dat is niet erg behulpzaam en klantvriendelijk. Hiervoor al ongeveer 3 uur aan de telefoon gehangen met KPN Netwerk en jullie. Mijn buren hebben inmiddels al 2 weken internet van T-mobile via glasvezel. Bij jullie moet ik wachten tot ik van jullie een signaal krijg 😞 Schiet niet echt op zo.

 

Groet,

Pim


Daarnaast kan ik volgens mij, mijn contract nog opzeggen aangezien ik 2 weken bedenktijd heb. Klopt dat?


Als toevoeging aan het bericht van Vikash. Wij zijn op dit moment in afwachting van KPN Netwerk. Zij moeten nog werkzaamheden uitvoeren in de wijkkast om het signaal te activeren. Wij hebben helaas geen inzicht in hun planning.  Zodra wij bericht ontvangen dat KPN Netwerk de werkzaamheden heeft uitgevoerd, kunnen wij een monteur jouw kant opsturen om alles aan te sluiten. Je hebt de order 12 dagen geleden ingelegd en zit dus nog binnen de 14 dagen annuleringstermijn. Je bent vrij om de aanvraag te annuleren. 

 


Als toevoeging aan het bericht van Vikash. Wij zijn op dit moment in afwachting van KPN Netwerk. Zij moeten nog werkzaamheden uitvoeren in de wijkkast om het signaal te activeren. Wij hebben helaas geen inzicht in hun planning.  Zodra wij bericht ontvangen dat KPN Netwerk de werkzaamheden heeft uitgevoerd, kunnen wij een monteur jouw kant opsturen om alles aan te sluiten. Je hebt de order 12 dagen geleden ingelegd en zit dus nog binnen de 14 dagen annuleringstermijn. Je bent vrij om de aanvraag te annuleren. 

 


Wel een merkwaardig antwoord, aangezien @PimF aangeeft dat zijn buren al zijn aangesloten bij een andere ISP (T-Mobile).

Het is natuurlijk mogelijk dat Netwerk NL niet "netjes op volgorde” heeft aangesloten maar vreemd is het wel.


Dag Lisa,

@soundwork dank voor de toevoeging.

Dit is precies waarvoor ik al 3 uur aan de lijn heb gehangen met jullie en KPN netwerk. Volgens KPN Netwerk is de verbinding opgeleverd. Vervolgens bel ik jullie en krijg ik te horen dat KPN Netwerk jullie niet heeft laten horen dat het glas is opgeleverd. Of ik KPN Netwerk wil bellen om te vragen of ze dit willen doen! Het is echt van de gekke. Dus ik KPN Netwerk weer gebeld. Daarna jullie weer en kon ik eindelijk bestellen. Daarna afspraak gemaakt wanneer de monteur langs kan komen. Dat is dan ook weer 2 weken verder in de tijd. Krijg ik 3 dagen van te voren te horen dat de afspraak niet doorgaat. We nemen wel contact met je op wanneer wel… Als ik bel krijg ik eerst te horen dat de monteur ziek is. Maar wat blijkt, dat is niet het geval maar de verbinding dus niet opgeleverd of jullie hebben daar geen bericht van ontvangen terwijl KPN Netwerk mij gemaild heeft dat we de werkzaamheden zijn afgerond.

Blijkbaar is het druk genoeg bij jullie en zitten jullie niet te wachten op nieuwe klanten. 4 weken en geen internet terwijl je geachte wordt in deze tijd thuis te werken. Ronduit schandalig hoe jullie hier mee omgaan.

 

Goed ik heb mijn frustratie even van mij afgeschreven dat lucht op. Zie wat jullie ermee doen. Ik heb toch maar Ziggo besteld. De apparatuur die ik zelf kan aansluiten lijken vrijdag (!) hier bezorgd te worden huis. 

 

Groet,

Pim


Hi Pim, ontzettend jammer om dit te lezen. Ik snap de frustratie ook zeker wel en had ik ook anders gezien. 

Zo te lezen heb je inmiddels bij Ziggo besteld, heb je de bestelling bij ons al wel geannuleerd? 


Goedemorgen,

Check, bestelling heb ik geannuleerd en daar een bevestiging van ontvangen. Vervolgstap is dat jullie contact met mij openen. Dus dat wacht ik nu rustig af.

Groet,

Pim


Duidelijk, ik hoop van harte voor je dat je Ziggo morgen direct aan de praat krijgt zodat je snel weer online bent.

Excuus dat het niet zo soepel verlopen is vanaf onze kant, mocht je ons in de toekomst toch weer een kans willen geven dan staan we daarvoor uiteraard graag voor je klaar!