Skip to main content

  Ik schat dat deze vraag al een keer gesteld is.  Sorry hiervoor.  Dit is mijn eerste dag op dit forum

Die krijgen de bestaande klanten voorlopig nog niet. Waarom zou je em willen? Zo speciaal is ie niet hoor. Welke heb je nu?


Alleen als jouw huidige Experia Box defect is zal deze omgeruild worden en ook dan is de vraag of je wel een V12 zou krijgen.


Ja nou. Simpele uitleg ik ga van mijn Samsung s10 die wifi 5 heeft naar de Samsung s21. Die heeft wifi 6.

 

Ik dacht  dat het sneller en beter werkte.

 

 

Maar zo te lezen is dat helemaal niet zo.


Ik ben eruit. Dat nieuwe spul werkt nog niet optimaal. 

 

Handig zo'n forum.


Dat niet alleen, verdiep je eerst eens in WiFi 6 in het algemeen.
Het is maar de vraag of je er echt beter van zou worden?

Praktisch heb je er eigenlijk alleen merkbaar voordeel mee bij een “sight to sight” WiFi-verbinding.
Ofwel een mobiel apparaat, in het zicht van het WiFi 6 punt waarmee het contact heeft.
(En dat WiFi-punt zelf dan nog “bekabeld” aangesloten en niet draadloos in een mesh WiFi netwerk).

Onderlinge “draadloze” connecties door obstakels heen, van muren en vloeren, is demping met WiFi 6 hoger dan van reeds bestaande WiFi protocollen, en zal de snelheid al snel terugzakken naar die reeds oudere en trager bekende standaarden (en de praktisch resultaten die daar mee samenhangen).


Ja kort door de bocht. Ik heb me er nog nooit in verdiept. 

Ik zal me eens in gaan lezen.

 

Bedankt mensen voor de uitleg.