Skip to main content

Onderstaand de correspondentie van jullie.

 

monteur was top (koste mij een aantal uur van de dag) maar constatering dat er een probleem is door meerdere metingen te doen en nu zelfde afscheep reactie per bericht als bij buren op nr 14. 
 

mijn reactie onder aan jullie berichten reeks. 
 

Geachte klant,

U heeft een afspraak op 2022-04-28 tussen 8:00-12:30 met onze monteur.

Wilt u deze annuleren ga naar https://www.kpn.com/og-annuleren?ref=SIR202204214751

Met vriendelijke groet,

Uw monteur.
Beste klant, tussen 24-04-2022 en 29-04-2022 werken we aan het mobiele netwerk in uw buurt. Misschien hebt u dan een paar uur een vertraagde mobiele internetverbinding. We doen dit om de snelheid en dekking te verbeteren, zodat u ook in deze lastige tijd optimaal kunt bellen en internetten. Op kpn.com/netwerkupgrade vindt u tips om toch te kunnen bellen en internetten. Groet, KPN
Vanuit onze netwerkmeting is gebleken dat uw verbinding inmiddels weer normaal werkt.

We zullen daarom geen monteur meer sturen.

Met vriendelijke groet,

Uw monteur.
Dit is een tijdelijke oplossing. En dit is van jullie uit een standaard bericht. Bij de buren op nummer 14 zelfde manier van zakendoen. Constateren dat er een probleem is met de bedrading buiten, afspraak maken en afzeggen met dit bericht. 

Over een paar weken begint het probleem weer. Ik ga er vanuit dat het nu na ruim 5 jaar een keer opgelost gaat worden. En anders komt Delta op het juiste moment met zijn glasvezel. Hoor graag persoonlijk iets van jullie. 
 

@M van der Lee Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je problemen ervaart, al wordt het mij nog niet direct duidelijk wat er precies aan de hand is. 

Ik controleer graag wat ik voor je kan betekenen, zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit is gelukt?