Skip to main content

Bij het afsluiten van mijn abbo 26-03-2022 zou ik een gratis Philips tv krijgen. Tot nu toe nog geen bericht van levering ontvangen helaas.

Bij het afsluiten van mijn abbo 26-03-2022 zou ik een gratis Philips tv krijgen. Tot nu toe nog geen bericht van levering ontvangen helaas.

Wanneer is het contract ingegaan? Pas 14 dagen na die ingangsdatum heb je recht op de tv (als je aan alle voorwaarden voldoet). Dit heeft te maken met de 14 dagen herroepingsrecht. 


Het contract is ingegaan op 08 april 2022


Heb je de tv zwart op wit staan? Of was het een mondelinge toezegging? Als je tv zou krijgen dan hoor je geen korting te krijgen. Controleer even goed de orderbevestiging en bel dan even met de klantenservice. 


@Jan Boele er moet inderdaad een bevestiging zijn verstuurd waarin staat dat je de tv gaat ontvangen. Er mag dus verder geen korting of Superwifi's gegeven zijn. Heb je een bevestiging ontvangen?


Hi @Jan Boele, welkom hier. 

Als je abonnement al op 8 april is ingegaan zou je dit allang gekregen moeten hebben. Staat deze actie wel op je bevestigingsbrief? Of staat daar een andere aanbieding? 

Ik hoor graan van je.Â