Skip to main content

Sinds 26 juli ligt alles eruit doordat door graafwerk aannemer de kabels heeft kapotgetrokken waardoor de hele buurt geen verbinding heeft over de glasvezel. Er is geen enkele nuttige en actieve communicatie vanuit KPN/KPN Netwerk, misschien heeft KPN ook een kapotte kabelverbinding naar haar trouwe klanten toe. De vraag die voorligt, wanneer wordt de kabel gerepareerd? Morgen of moet ik nog een paar maanden wachten?

Super vervelend zeg, ik neem aan dat de breuk al wel bekend is?

 

Heb je je gegevens in je forum profiel ingevuld? Dan hoop ik dat er snel een medewerker van KPN voor je kan kijken. Soms duurt dat even.


Hoi @Duisternis, welkom bij ons op het forum. Als er een kabelbreuk is door werkzaamheden is dat natuurlijk heel vervelend! Ik weet niet of ik er meer over kan zeggen, maar als je je forumprofiel volledig invult zoals janwilnl al noemt kunnen we er een blik voor je op werpen.

Als je ook mobiele abonnementen van KPN hebt kunnen we ook voor je kijken of daar data aan kan worden toegevoegd tijdens deze storing, als dat nog niet gedaan is. Die nummers kan je in dat geval ook aan je profiel toevoegen.


Het ligt er nu al 1 week uit en er is geen oplossing in zicht. U kunt minimaal 1 digitenne op sturen om te voorkomen dat wij gaan opzeggen. Hier liggen tientallen huishoudens eruit door de glasvezelbreuk.

Verder gaan wij er vanuit dat wij hiervoor ruim gecompenseerd gaan worden.


 

@Duisternis : https://www.kpn.com/service/storingen.htm of bellen met:

zou uw eerste stap moeten zijn …… (met uw mobiel natuurlijk of tablet met sim 😉)


Googlen naar een telefoonnummer is nooit slim @Berrie_Kaas. Toevallig staat in uw schermafdruk het juiste nummer. Maar vaak levert het een duur betaalnummer op.


Googelen, ook naar telefoonnummers is niks mis mee @Nick83 , mits je getoonde resultaten verifieert. 

0800 0402 verifiëren levert op:

Telefoonnummer KPN: 0800-0402

De telefonische klantenservice van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar voor al je vragen.

Best betrouwbaar dacht ik. 

Ook via Google: 

 


Het ligt er nu al 1 week uit en er is geen oplossing in zicht. U kunt minimaal 1 digitenne op sturen om te voorkomen dat wij gaan opzeggen. Hier liggen tientallen huishoudens eruit door de glasvezelbreuk.

Verder gaan wij er vanuit dat wij hiervoor ruim gecompenseerd gaan worden.

Op dit moment is de verwachting dat de storing vandaag om 12.00 is verholpen @Duisternis. Ik hoop oprecht dat dit wordt gehaald en dat jij vandaag weer gebruik kunt maken van je aansluiting. Een vergoeding voor deze storing kun je online aanvragen wanneer de storing is opgelost.