Skip to main content

Hallo mijn glasvezel kabel buitenshuis is afgelopen donderdag bij werkzaamheden in de straat stuk gegaan het is nu dinsdag avond 2 monteurs bezoeken verder en een aantal x de klantenservice zelf moeten bellen is er nog steeds geen duidelijkheid wanneer dit gerepareerd gaat worden. Wat een slechte service vanuit kpn!

Hoi @Matthijs125 . Welkom op het forum.

Wat een narigheid als ik dat zo lees. Werkt jouw verbinding ondertussen weer?


Hoi erwin. Wij zijn vandaag pas gebeld door de betreffende monteur dat als het goed is er vanmiddag iemand langs komt om het te repareren    Dit vind ik persoonlijk geen service van kpn. Een week zonder internet en tv maar wel de tarieven verhogen . 


Wij zitten inmiddels ook al 2 weken zonder internet, tv en telefoon door een kapotte kabel 160 meter van ons huis. Echt te gek voor woorden dit! Er is inmiddels een afspraak geplanned voor over 1 week en dan maar hopen dat het opgelost kan worden. We hebben een noodpakket ontvangen, maar het is ontzettend behelpen. Alle streaming diensten werken niet en/of slecht en de smart apparaten kan je ook niet fatsoenlijk gebruiken. 3 weken is echt veel te lang KPN en Volker-Wessels!


3 weken is inderdaad veel te lang maar het is geen onwil maar onmacht.  Er is een enorm tekort aan mensen.  En dat betreft vooral mensen die kunnen lassen en monteurs. Wen er maar aan want het zal op ieder gebied niet snel veranderen.Â