Skip to main content

Al enige maanden geleden is er in de buurt waar ik woon glasvezel aangelegd echter is het appartementen complex waar ik woon overgeslagen. Het betreft postcode 6541RW. Op de glasvezelchecker op de siten van KPN krijg ik de melding dat “Standaard Internet van kpn beschikbaar” maar ik wil naar glas ipv DSL! Het betreft een mix van huur en koop appartementen. De verhuurder geeft op zijn site aan dat ze graag de woningen toekomstbestendig willen hebben en van de VVE weet ik dat ook zij open staan voor glasvezel alleen KPN wil blijkbaar deze 100 adressen niet voorzien van glas! Weet iemand hoe en/of waar ik dit toch in gang kan zetten? Ik ga zelf GEEN haalbaarheidsonderzoek doen op alle adressen of deze willen zoals eerder door KPN voorgesteld. Zij willen verglazen en ik/wij willen daar van meeprofiteren. Hoe kom ik nu verder???

Ik kan me goed voorstellen dat je graag glasvezel wil voor beter en snel internet. Je kunt het beste contact opnemen met KPNNetwerkNL. Dat is de partij die de glasvezel aanlegt. Zij kunnen je vast meer vertellen over de aanleg en wat eventueel de reden is waarom jouw complex overgeslagen wordt.