Skip to main content

2 weken geleden is ons internet uitgevallen. Na bezoek van monteur van de provider KPN is vastgesteld dat er buitenshuis een schade aan de glasvezelkabel is. Ik zou binnen 4 werkuren worden gebeld door KPN netwerk. Na 3 dagen zelf gebeld en ik werd afgewimpeld zonder enig inzicht in de situatie. Nu heb ik nog steeds niets gehoord en de klantenservice geeft niet thuis.

Hoe lang is de verwachting dat de kabel gerepareerd kan worden? Wij kunnen niks qua thuiswerk en hebben verder ook geen mogelijkheden van media meer. Hoe kan ik op zijn minst wat duidelijkheid en een prognose krijgen? Dit is uitzichtloos.

 

Mvg,

Carina

Hoi @CarinaBVD, 

Wat een vervelende situatie zo zonder diensten. Bel je over de status wordt het er helemaal niet duidelijker op. Dat is niet fijn. :(

Inmiddels zijn we een paar dagen verder. Heb je al meer duidelijkheid? Zo niet kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Hoi @CarinaBVD, 

Wat een vervelende situatie zo zonder diensten. Bel je over de status wordt het er helemaal niet duidelijker op. Dat is niet fijn. :(

Inmiddels zijn we een paar dagen verder. Heb je al meer duidelijkheid? Zo niet kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Hoi @Bart_Z,

Bedankt voor de reactie. Ik heb helaas nog niets meer vernomen, er zit geen schot in de zaak. Als het goed is staan mijn gegevens nu onder mijn profiel.

Groetjes, Carina

 

 


Nee, ik zie het. Al moet ik wel bekennen dat ik verder weinig informatie over de storing kan vinden. Ik zie dat het ticket nog open staat. Ik heb mijn collega's daarin gevraagd weer naar de storing te kijken. Hoor graag als er contact is geweest. 

Meer kan ik er nu helaas niet over zeggen. Hopelijk duurt het niet lang meer. 


Bedankt @Bart_Z ik geloof het gelijk dat er weinig info is. Ze moeten me überhaupt nog bellen om een afspraak te maken om te kijken naar het probleem  :/ 

Ik hou je op de hoogte.

 

Groetjes, Carina


Nou hopelijk duurt dat niet lang meer. Ik ben benieuwd.Â