Skip to main content

Ik heb midden vorige week internet & TV besteld. Ik kan in mijn account NIET volgen wat de status hiervan is, gezien deze er niet in staat. Ik zou wel graag willen weten wanneer deze wordt geleverd en wordt aangesloten. Ik heb het op tijd besteld, en de leverdatum stond toen op maandag 17 oktober. Aangezien ik thuis werk heb ik het internet wel dan nodig. 

 

Wanneer weet ik meer? En waarom staat mijn bestelling niet bij mijn producten?

Heb je wel mail gehad ter bevestiging van de bestelling?


Hallo @SophieC MijnKPN en de inhoud daarvan is pas actief als alles technisch en administratief verwerkt is. Je kunt de inhoud van MijnKPN dus pas een paar dagen na activatie en ingebruikstelling van je abo zien.

Bij je bestelling heb je o.a. de nodige mails gehad met o.a. een link naar de status van je bestelling volgen.

Succes

 


Hallo @SophieC MijnKPN en de inhoud daarvan is pas actief als alles technisch en administratief verwerkt is. Je kunt de inhoud van MijnKPN dus pas een paar dagen na activatie en ingebruikstelling van je abo zien.

Bij je bestelling heb je o.a. de nodige mails gehad met o.a. een link naar de status van je bestelling volgen.

Succes

 

Dank voor je antwoord!
 

Ik heb inderdaad een mail gekregen met een link waar ik mijn bestelling kan volgen. Echter als ik op deze druk, krijg ik de volgende melding. Ik heb het vorige week woensdag besteld.

 


Hallo @SophieC gewoon op een ander tijdstip nog eens proberen of met een andere browser of de browser even cookie-vrij maken.

Succes.

 


Hallo @SophieC gewoon op een ander tijdstip nog eens proberen of met een andere browser of de browser even cookie-vrij maken.

Succes.

 

Hi Jan,

 

Ik probeer het al dagen op verschillende browsers/apparaten maar het blijft zo staan, vandaar mijn vraag..


Hoi @SophieC welkom op het forum. Wat vreemd dat de order dan niet te volgen is via de bestelstatus op de site. Heb je inmiddels al wel meer duidelijkheid gekregen? Vul anders gerust nog even jouw profiel in en dan kijk ik de status even voor je na!