Skip to main content

Goedenavond,

Ik heb eergisteren via mijnkpn de internetsnelheid verhoogd van 200/200 naar 500/500. In de begeleidende mail staat dat dit binnen 15 minuten geregeld zou moeten zijn, echter is de snelheid nog steeds 200/200 (zowel bekabeld als via WiFi).

Een jaar geleden heb ik dezelfde snelheidsverhoging gehad, dit duurde toen langer omdat er een monteur moest langskomen om één en ander te vervangen. Ik neem aan dat dit nu niet het geval zal zijn (immers, na de aanpassing indertijd had ik keurig 500/500).

Hartelijke groet, Jeroen

klopt hetzelfde probleem heb ik ook

ik switch wel vaker eerder was zoals aangegeven bv van 100 naar 500 een paar min.

nu zit er een dag in

dus in de namiddag 12-8-2020  kun je pas gebruik maken van de snelheid 

ik vind dit ook krom 15 min. is 15 min.

systeem van kpn klopt in dit geval niks van


Die dag is al lang verstreken, we zitten inmiddels al op dag 3 na bestelling. Ik vraag me af of één en ander goed verwerkt is dan, hoewel ik ervan uitga dat dit automatisch geregeld zou  moeten (kunnen) worden.

 

Het gekke is wel dat m'n upload heel af en toe wel richting de 500 schiet (Ookla speedtest), maar download blijft strak op 200 staan.


Meet je wel bedraad op de laptop? Via wifi 2,4 haal je die snelheid niet.

En ik neem toch aan dat je dat voor meerdere apparaten TEGELIJK wilt hebben, die snelheid. Op 1 of 2 apparaten is het n.m.m. zinloos.

De tv ontvangers gebruiken altijd de bovencapaciteit dus die hoef je niet eens mee te rekenen.


Meet je wel bedraad op de laptop? Via wifi 2,4 haal je die snelheid niet.

En ik neem toch aan dat je dat voor meerdere apparaten TEGELIJK wilt hebben, die snelheid. Op 1 of 2 apparaten is het n.m.m. zinloos.

De tv ontvangers gebruiken altijd de bovencapaciteit dus die hoef je niet eens mee te rekenen.

 

Ik heb bedraad gemeten inderdaad. En begin dit jaar, toen ik ook 500/500 had haalde ik dit via 5Ghz wifi ook gewoon (tussen 450 en 520). Ik heb een maand of 3 geleden teruggeschaald naar 200/200, maar sinds zondag dus 500/500 weer aangezet (nee, dit heb ik bij normaal gebruik absoluut niet nodig, maar af en toe scheelt het behoorlijk aan wachttijd bij downloaden van >50GB games. Het geringe prijsverschil neem ik dan voor lief). Er is niets veranderd sinds ik de wijziging heb doorgegeven, vandaar mijn vraag over hoe lang dit normaliter duurt. 


@Jeroen2704 

wat geeft mijnkpn aan staat daar nog de 200 of de nieuwe 500

anders nog een keer aanvragen


@peter-keetfm 500, is ook keurig per mail bevestigd. 

Ik kijk het nog even aan en neem anders wel contact op met de klantenservice.


Kijk even in mijn kpn 

Daar kun je het mooi in kijken 

Of het al is doorgevoerd 


@peter-keetfm sorry, ik bedoelde dat MijnKPN 500 aangeeft (en dit ook per mail is bevestigd). 


Oke

Reboot eens je experiabox 

(geen fabriek reset) 

Of stekker er uit en er in

(voeding adapter)Â