Skip to main content
Ik ben al vele jaren bij jullie met KPN Compleet. Ik zie steeds leuke acties voorbij komen voor nieuwe klanten, dat snap ik. Ik heb nu een aantal keren mijn abonnement verlengt (4 x geloof ik). Wet doen jullie om klanten als mij te houden?

ik had voor leuke acties kunnen overstappen naar een ander, t jaar daarop weer overstappen enz. Ook de trouwe leden mogen zo nu en dan iets extra’s krijgen.

ik heb idd een cadeau gehad en 3 maanden een korting op totaal tarief.

vergeet de trouwe (lees: vaste) leden niet....



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Hallo @Jp70 als KPN alle trouwe klanten NOG een keer gaat en blijft belonen zullen ongetwijfeld de tarieven omhoog schieten, een sigaar uit eigen doos dus en ik heb geen zin om aan jouw cadeautjes mee te betalen, het is al duur genoeg.😎

Hallo @Jp70, welkom op het KPN forum. Goeie vraag! We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons 💚
Elke dag werken we speciaal voor jou (en alle andere klanten) aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in nieuwe diensten en een innovatief netwerk. En stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix en Spotify.

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Jan-D slaat de spijker op z'n kop. Iedere nieuwe klant krijgt een welkomstcadeau. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.


Reageer