Skip to main content

Wat is de internet snelheid overdag in Schagen via glasvezel. Sinds kort is deze aangelegd bij een abonnement van 200mbit/s

Maakt niet uit of het nou overdag of 's nachts is maar iets zegt me dat jij dat anders ziet:wink:


Maakt niet zoveel uit, het gaat er om wat jij hebt ingekocht en hoeveel je daadwerkelijk met de apparatuur kan ontvangen en de zender kan zenden. 

Bij jou zou dat dus binnen je huidige abonnement 200mbits moeten zijn, maar als de zender zendt met 12Kbits, krijg ontvang je het echt niet sneller dan met 12kbits 


Ik zit nu bij de concurrent daar beloven ze 250mbit/s maar ik zit overdag en de avond uren tussen 20 en 60mbit/s dus vandaar de vraag.


Als je een abonnement hebt van 200MBits en direct gemeten vanaf de experiabox heb je 20 en 60mbits, dan is er een probleem. 

Gewoon de servicedesk bellen en dat melden. Kunnen ze het voor je doormeten, gaat aan de telefoon of via de chat het makkelijkst. 

Houdt er rekening mee, dat te technische snelheid van TCP/IP zelden tot echt hogere throughput leidt. Vergelijk het maar met een I9 Intel computer die wordt gebruikt om brieven te tijpen door iemand die met een vinger tijpt.Â