Skip to main content

Ik  heb mijn abonnement verhoogd met sneller internet 500/500

 

Vraag is welke internet snelheid  kan in dan thuis verwachten bedraad en via wifi ??

Goedemiddag @Watty en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Met een bekabelde verbinding zou je die 500/500 Mbit/s gewoon moeten halen. Hoeveel daar draadloos van overblijft, kan ik niet zeggen omdat dit echt van je omgevingsfactoren afhangt. Denk hierbij aan de bouw van een woning, isolatie, muren, deuren, plafonds, spiegels, magnetrons, andere Wi-Fi netwerken in je omgeving etc. etc. De snelheid waarvoor je een contract afsluit, heeft dan ook altijd betrekking op wat er aan snelheid binnenkomt op je modem (Experia Box). Voor Wi-Fi hanteren we qua snelheid een ondergrens van 20 Mbit/s. Stel je haalt dat niet, dan kun je via de Wi-Fi Manager in aanmerking komen voor gratis Wi-Fi versterkers. Hopelijk heb ik je vraag hiermee weten te beantwoorden. Mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag!


Hoi @Watty , ik heb niks meer van je vernomen maar was benieuwd of je iets hebt gehad aan mijn vorige bericht!


Hoi JanZ

Dank voor je bericht ,ja jouw antwoord is wat ik nodig heb

KLopt dat ik met Wifi veel minder krijg dus ik zal aan de Wifiversterker meoeten


Bedankt voor de terugkoppeling @Watty! Tegenwoordig is alleen een modem (Experia Box) die een Wi-Fi signaal uitzendt vaak niet meer voldoende. Dat komt omdat er de afgelopen jaren ontzettend veel draadloze netwerken bij zijn gekomen (en ook apparatuur die ermee is verbonden). Mocht je er via de Wi-Fi Manager niet uitkomen, laat me dit dan weten!


Hoi @Watty , is het allemaal nog gelukt met de KPN Wi-Fi Manager?


Goedemiddag @Watty , omdat ik niks meer van je heb gehoord ga ik dit topic nu sluiten! Desondanks hoop ik wel dat je nog iets hebt gehad aan de informatie die hier is gedeeld :)


Reageer