Skip to main content

Ik heb afgelopen maandag online de contractovername geregeld. Alle formulieren direct online verzonden. In de bevestigingsmail die ik ontvangen heb staat ook dat er bijlages bij de verzending zaten. Afgelopen donderdag een mail ontvangen dat niet alle documenten erbij zaten (wat wel het geval was) deze nogmaals verzonden. Hierop geen reactie meer mogen ontvangen. Ik wil graag weten wat de status van deze overname inmiddels is en of er überhaupt al weer actie ondernomen is. Bij de chat wordt ik er telkens weer uitgegooid nadat ik mijn naam getypt heb.  

Welkom op ons forum @MSegersW en goed dat je even aan de bel trekt! Ik wil graag eens met je meekijken. Zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen met jouw gegevens? Bij persoonlijke opmerkingen mag je wel aangeven of het om vaste diensten of mobiel gaat en indien mobiel om welk mobiel nummer.
Geef je hier nog een reactie zodra je dat gereed hebt?


Het is ingevuld 👍🏼


Top dankje!

Ik zag dat de contractsovername gisterenochtend helemaal verwerkt is :smiley: Als het goed is zijn er ook e-mails naar jou verzonden met hierin de bevestiging. Zou je je mailbox eens kunnen controleren?


Er zijn inderdaad een 6 tal emails binnen gekomen. Maar die waren allemaal: wijziging klantgegevens. De mails zijn erg onduidelijk in geen van die 6 mails werd benoemd dat de contractovername geregeld was. Nu het weer op een prive adres staat is het ook mogelijk om van Kleinzakelijk over te gaan naar een gewoon prive abonnement? Of moet ik daar mee wachten tot einddatum contract? Omdat er nu nog altijd kleinzakelijk is maar het geen kleinzakelijk meer moet zijn?


Ik zie dat het contract bijna is afgelopen, je zou altijd even telefonisch contact met ons kunnen opnemen op 0800-0402 over de mogelijkheden tot het terugzetten naar een consumentenabonnement.