Skip to main content

Hallo, ik heb op 12 december de aanvraag voor internet thuis via een van jullie winkel gedaan. Vervolgens kreeg ik een mail dat op 23ste de aansluiting zou plaatsvinden. Zonder enig bericht kreeg ik een dag of twee later weer een mail dat de aansluiting op de 21ste zou gebeuren. Vervolgens telefonisch contact met jullie gehad en toen werd er verteld dat de aansluiting op 29ste plaats gaat vinden en op de 28ste de monteur langskomt om aan te sluiten. Daarna krijg twee dagen terug weer een mail dat de monteur op de 30ste langs gast komen.ik heb jullie klantenservice echt al tig keer gebeld waarom mijn afspraak niet wordt nagekomen maar tot op heden is mij alleen verteld dat de klantenservice hier niks aan kan doen en dat de backoffice dit ingepland  waar jullie geen grip op hebben. Waarom hebben jullie een klantenservice die geen antwoord op mijn vraag kan geven en steeds maar zeggen dat jullie er niks aankan doen. En als ik vraag of jullie mij kunnen doorverbinden die mij dan wel zou kunnen helpen, dan krijg ik als antwoord: dat jullie mij niet kunnen helpen hiermee. Ik zou aub nu met spoed meer duidelijkheid willen hebben zodat jullie mij niet op deze manier aan de lijn houden. Een afspraak nakomen is echt niet zo moeilijk. Gewoon nakomen is voldoende.

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

 

Beste @Whatiseraandehand, welkom! Ik heb je gebruikersnaam iets aangepast, daar deze in strijd met de huisregels was. Verder kan ik me heel goed voorstellen dat dit mega irritant is. Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Dan kijken we graag met je mee. Heb je op dit moment wel nog internet van een andere provider? Of zit je zonder diensten?


Hallo Marcia,

 

profiel is bijgewerkt! wij hebben geen diensten van anderen. We zitten zonder internet. 


@Whatiseraandehand Dank voor het invullen van je gegevens. Ik ben voor je gaan kijken! De geplande opleverdatum is 29 december en op 30 december komt er tussen 15.00 - 17.00 uur een monteur langs voor installatie van de diensten. Weet je hiermee voldoende?


Hoe staat het er nu voor, @Whatiseraandehand? Kunnen we nog iets voor je doen?