Skip to main content

Geachte heer/mevrouw, 

Ik ben nu ruim 6 jaar klant bij jullie maar krijg het gevoel dat jullie dat niet meer zo belangrijk vinden. Daarom hier nogmaals een klacht en hopelijk bieden jullie een passende oplossing.

  • Vorig jaar eind december heb ik sneller internet aangeschaft (actie eerste 3 maanden gratis). Leuk, gedaan. Echter wilde ik het vorige week opzeggen maar het was weer zo laat. Jullie zijn (nog steeds!!) bezig met onderhoud waardoor de pakketten niet aangepast kunnen worden. Daardoor is mijn factuur nu 15 euro duurder uitgevallen. Lekkere timing!!
  • Glasvezel benutting kost extra!
  • KPN Compleet voordelen waren begin deze maand per abuis opgezegd waardoor mijn dubbele data, 5 euro korting en extra zenderpakketten waren vervallen
  • KPN TV ontvanger is dikke bagger
  • KPN iTV pincode pagina werkt niet (ook al enige tijd in onderhoud waarschijnlijk), dus het online kijken is niet mogelijk. Gelukkig had ik via de oude app destijds een screenshot gemaakt waar de pincode wel instond.

Als trouwe klant zijn bovenstaande punten onacceptabel en voel ik me niet meer welkom.

Tevens het volgende;

  • Jullie bieden nu al enige tijd een nieuw modem + bijv. de TV ontvanger met bluetooth afstandsbediening aan

Waarom krijg ik geen info dat deze hardware beschikbaar is, en waarom krijg ik deze hardware niet aangeboden? Het is toch vreemd dat als ik 10 jaar klant ben en niks zeg, ik de volle pond betaal maar nog met prehistorische hardware loop te klooien?

Kortom, wat kunnen jullie / gaan jullie doen om mij als klant te behouden?

 

Bedankt alvast!

@coeny0 Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat je je niet meer welkom voelt als klant. 

De administratieve zaken in je reactie wil ik graag met je naar kijken. Want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je betaalt voor iets dat je wil en kunt opzeggen.

Zou je daarvoor je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

Welke problemen ervaar je precies met je tv ontvanger? En wat bedoel je met "glasvezel benutting kost extra"? 

 


Beste Rutger,

Bedankt voor je reactie. Het kwaad is helaas al geschied en heb zojuist een afschrijving gehad waarbij 15 euro extra is afgeboekt.

Wellicht ook voor anderen die dit lezen!

Ik betaal nu bij KPN als langlopende klant:

Mobiel abonnement
15 GB + onbeperkt bellen = € 27,38

Alles-in-1
Opnemen pakket + Bellen + ESPN + Spotify + Sneller internet 100/ 100 = € 73,85

Wordt je een nieuwe klant dan kun je nu unlimited data + onbeperkt bellen krijgen tegen hetzelfde tarief. Wordt ik nu nieuwe klant met 15 GB + onbeperkt bellen, dan betaal ik slechts 22 euro.

Zou ik alles overhevelen naar Online.nl (ook KPN netwerk) dan betaal ik voor het Alles-in-1 pakket + sneller internet en ESPN slechts 55 euro. Spotify er bij en voila, als nog een stuk goedkoper uit.
 

Helaas is KPN niet in staat gebleken om mij in wat voor vorm dan ook tegemoet te komen, dus zal alle lopende contracten helaas gaan opzeggen.