Skip to main content

Help!

We zijn al jaaaaren Telfort klant, laatste tijd dus KPN. Lang verhaal, eind vorig jaar op aanbod van andere aanbieder in gegaan, maar daar binnen 14 dagen van afgezien middels telefonisch contact gecheckt. Annulering was gedaan. Niet dus, KPN doet nu 1 mnd later bericht dat de opzegging gereed is en we miv vandaag, 5-2, geen gebruik meer kunnen maken van ons abonnement. De andere aanbieder heeft de annulering niet doorgevoerd naar KPN. Wij zijn de klos, fijn voor een gezin met 2 kleine kinderen.....   Kpn kan de opzegging niet ongedaan maken, maar ik begrijp daar niets van!!! We moeten nu een tijdelijk abonnement afsluiting voor tijdelijk soort internet en tv en hopen morgen de spullen in huis te hebben. 17 februari kan er weeeer een nieuw abonnement in gaan..... Help ons alsjeblieft van deze rompslomp af!!! Ons gezin heeft al genoeg voor de kiezen de afgelopen jaren, ook zonder corona en maatregelen.... Please help ons en zorg dat we zonder allerlei ingewikkeldheden gewoon tv, internet en telefoon kunnen blijven gebruiken! Alsjeblieft help!!! Jeannet

Beste @Jbee, welkom op het forum.

Jeetje wat ontzettend vervelend dat jullie abonnement op deze manier onterecht is beëindigt. Helaas gaat een heraansluiting vaak wat lastiger dan een opzegging, daarom moet je nu even wachten op het nieuwe abonnement. Iets verwijderen is namelijk zo gebeurt, maar een nieuw abonnement generen gaat tijd overheen. Vergelijk het met het verwijderen van een word bestand, als je deze van je PC hebt verwijderd maar je hebt de tekst toch nodig, moet je deze helemaal her-typen. Begrijp ik dat jullie momenteel al een noodpakket met Digitenne en een Mifi router hebben ontvangen? Ik kan het proces helaas niet voor jullie versnellen. Als jullie nog vragen hebben hoor ik het graag. 

 


Beste Hanna,

We hopen morgen de 'spullen' te krijgen om verder te kunnen.…  Ik snap je deels uitleg als het om bestanden verwijderen gaat, maar begrijp niet waarom het niet anders kan in deze moderne tijd. Waarom bestaat er geen methode om het abonnement te heractiveren? Dit soort situaties zijn voor niemand leuk!! En zeker niet nu de technologie zo ver ontwikkeld is. Het stemt me triest en het spijt me heel erg dat het me deze hele ochtend heeft gekost ervoor te zorgen dat zaken weer worden hersteld,  zonder het gewenste resultaat. Het wordt een ingewikkelde kwestie waar ik geen energie voor heb, maar ook geen keus.....


Ik begrijp je helemaal, het is ook ontzettend frustrerend. Zoals je zegt, deze situaties zijn voor niemand leuk, en we proberen dit zo veel mogelijk te voorkomen en zo snel mogelijk te verhelpen. Hopelijk biedt het noodpakket een goede tijdelijke oplossing, ik ben blij om te horen dat deze onderweg is. Dan zitten jullie in ieder geval niet zonder internet de komende dagen. 


Onze vaste telefoon is al niet meer te bereiken.… Hopelijk straks geen gedoe dat we ook nog ons nummer kwijt zijn!


Beste Hanna,

 

Noodpakket is nog steeds onderweg!!

Er is ons inmiddeks al 3x een noodpakket beloofd, maar we hebben niets.…

Geen vaste telefoon, geen eigen telefoonnummer meer, geen televisie en geen intenet

Wat vindt je hier nou van?

Frustrerend is een understatement.

Het is gewoon een klotezooi.

Gelukkig wordt mijn belbundel automatisch opgewaardeerd zodat ik op die manier nog enigszins bereikbaar ben middels telefoon en e-mail.

Ik bel me suf om zaken voor elkaar te krijgen.

Om bestanden van laptop te kunnen versturen ben ik genoodzaakt een mobiele hotspot te maken op mijn telefoon, de bundel van mobiele aanbieder vliegt er door heen.

In deze tijden, zeker nu in lockdown en veel online verkeer zeer onwenselijk.

De kinderen raken van slag door het ontbreken van anders zo normale dagelijkse activiteiten als televisie kijken en gebruik maken van het internet.

Het is een uitermate vervelende situatie,  onbegrijpelijk dat dit nog kan in deze moderne tijd.

Laten we hopen dat KPN ons tegrmoet zal komen in het ontstane leed en de onnodige kosten die dit alles met zich mee brengt.

De tijd en frustratie is niet in geld uit te drukken!

Groet Jeannet 

 


Hoi @Jbee,

Wat een ontzettend nare situatie! Ik heel graag voor jou uit waar het noodpakket blijft, jouw gegevens staan nog niet in jouw profiel. Zou je deze voor mij willen toevoegen? 


Er is al weer eea voorgevallen.

Ga bijna ontploffen, maar ik blijf vriendelijk......


Ik heb onze postcode toegevoegd.

Ik wil graag prive blijven, kun je daar iets mee?

Ik weet niet wat anderen kunnen zien en voel ook niet de behoefte fit allemaal uit te gaan zoeken.…

Alsjeblieft doe wat!

Inmiddels heb ik de zoveelste collega aan de lijn vandaag.…

 

Help!!!!!


Hoi @Jbee,

Maak je geen zorgen, jouw postcode en huisnummer zijn enkel zichtbaar voor moderators. Ik had ze al gezien en ben momenteel aan het uitzoeken wat er fout gaat en wat ik voor jou kan doen. Het is een ontzettend spijtige situatie, mijn excuses dat het allemaal zo mis gaat.


Hallo Hanna, 

Ik weet niet waar ik je prive bericht terug kan vinden...  

Wil je vragen ons dossier op te slaan en veilig te stellen.

Kun je dat regelen?

Dit verhaal is nog niet klaar......


Hoi @Jbee, 

Alle privé berichten vind je hier.