Skip to main content

Weet iemand dat kort uitleggen,hoe ik die naam kan aanpassen op laptop en mobiel is deze verbinding niet te vinden.

@vanessamichel2 Welkom op het forum. Ik vermoed dat je je wifi verbinding bedoelt en dat je het netwerk niet kunt vinden. Als je gebruik maakt van een Experiabox dan kun je hierop inloggen en je SSID en je wireless key aanpassen. Je kunt via deze weg inloggen op de Experiabox. Mocht dit niet je vraag zijn of je komt er niet uit zou je het mij dan kunnen laten weten?

 


U heeft SuperWiFi's. Achterop staat aangegeven dat ze een WE2 netwerk uit zouden zenden. Maar dat doen ze niet begrijp ik? Dat kan kloppen. Als op de server van KPN geregistreerd staat welk netwerk uw Experiabox uitzend, dan nemen ze dat over.


@vanessamichel2 We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


En dat is jammer. Want ik wilde nog wel gaan uitleggen hoe @vanessamichel2 op de SuperWiFi's kan inloggen om de netwerknaam te wijzigen. Maar ja ... dan moet hij / zij wel eerst ff reageren. Anders is het zonde van de moeite...