Skip to main content

Dag ik woon in een buitengebied en het komt zeer regelmatig voor dat er hier geen internet of tv is. Monteur is al een keer geweest. Alles is goed aangesloten. Maar nouwelijks goed internet en tv. Ik baal er even van en hoop dat dit eindelijk ook eens voor het gebied waar ik woon word opgelost. Ziggo is duurder maar internet en tv is beter. Hoop dat kpn ook het beter gaat regelen binnenkort. Of in ieder geval mijn kosten voor internet en tv naar beneden brengt want heb steeds mind internet of tv.

 

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres?  Graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


Ik heb alles bekabeld en de snelheid is nu nul geen internet en geen tv alleen mobiel internet . De zoveelste storing. Ik kan even niet kijken wat de site zegt over mijn snelheid maar ik woon op 9998xb rottum (Groningen)


1 mbit. Tv gaat hier nooit werken. En de rest ook niet…

 


Yep, niet via KPN maar via Ziggo kon ik veel meer. Ik hoop dat kpn ook eens hier bezig gaat. Er ligt een glasvezel kabel hier vlakbij maar die is van een boer in de buurt. Wel bijzonder dat dat dan niet gewoon voor iedereen kan.


Er zit ook geen upgrade aan te komen dus snel overstappen naar Ziggo. 


Prijs van Ziggo is vele malen duurder dus zit behoorlijk vast aan kpn 😔


Ik heb even gekeken op je postcode met een willekeurig huisnummer maar dat prijsverschil is toch niet zo groot??


Wel als je combineert met een tel abonnement mobiel. Ten minste dat dacht ik, nu begin ik te twijfelen. En ik ben net overgestapt een. Drie maanden


Spijtig dat je ons gaat verlaten maar als ik de snelheden zo bekijk snap ik het heel goed. Ik hoop dat ze bij de andere provider meer en stabiele diensten kunnen leveren.

 


Ik ben niet voornemens om bij KPN te stoppen, maar hoop dat er binnenkort eens iets aan dit buitengebied en de internet snelheid word gedaan. 

 


Ga er maar van uit dat dit nog enkele jaren gaat duren.


Ik hoop het niet, maar misschien dat  kpn het wat te weinig aandacht. De urgentie voor deze gebieder lijkt er niet te zijn in ieder geval. 

 

Maar ja het is niet anders, en misschien stap ik over, maar duurder ben ik dan wel uit. Al scheelde dat volgens mij niet veel. 

 

Wie weet