Skip to main content

Beste, 

Ik heb tot 31-05 zonder internet gezeten. Dit was toen 3 weken. Echter is mijn internet er nu weer mee opgehouden. Wat kan ik hier aan doen? 
 

Mvg Floris Holscher

Beste,


ik heb van 08-05 t/m 31-05 zonder internet en tv gezeten. Ik heb hier ontzettend vaak contact over gehad met jullie. Er werd aangegeven dat als alles weer zou werken, ik een restitutie kon aanvragen. 
Hoe gaat dit in zijn werk?

 

mvg Floris Holscher


Hoi @Floris Holscher . Wat een ellende.

De snelste manier is om even te bellen met 0800 0402. Dat is vooral bij dit soort storingen wenselijk aangezien het forum niet permanent bemand is en reacties vaak minstens een dag op zich laten wachten. 


Hi @Erwin_ dank voor je reactie.

Helaas hebben ze mij vorige keer met 12 telefoontjes niet kunnen helpen en met 1 berichtje op het forum wel. Vandaar dat ik deze weg kies. 


Ik krijg geen contact met je modem. Maar er lijkt verder ook niks kapot.  Is ‘ie misschien vastgelopen?

Heb je al geprobeerd om je glasvezel aansluitpunt even 30 seconden spanningsloos te maken? En daarna hetzelfde met de box12


Jazeker, dat heb ik beide ongeveer een kwartier geleden gedaan. Helaas zonder resultaat. 


Werkt je itv wel?


Nee er werkt op tv helemaal niks. 


Ik zie dat er vrijdag een ticket is aangemaakt. Hopelijk vinden ze snel een oplossing!