Skip to main content

Beste kpn,

ik heb al een aantal maanden problemen met het internet thuis. 
Wat er gebeurd is het volgende, zowel bedraad als de wifi valt ineens weg. Als ik dan op het modem kijk is deze aan het herstarten en na 30 sec werkt alles weer. 
Het vervelende hieraan is dat als ik aan het werk ben op de pc dan ineens mijn hele pagina weg is. En dan kan ik weer opnieuw alles invoeren. 
Dit weekend viel hij ook weer weg waardoor ik uit een virtuele 24h race werd gegooid.

kortom het is erg vervelend. 
Ik heb al meerdere malen contact gehad met de klantenservice en het probleem is nog steeds niet verholpen. 
De eerste keer belde ik met iemand en die ging alles controleren en zag idd dat het niet goed zat. 
Hij zou op afstand iets proberen en een reset of iets doen. 
Als het bleef moest ik terug bellen en hij zou dit noteren. Hierdoor zou er dan een monteur moeten langs komen. 
Nou top en bedankt, na een dag begon het alweer dus ik bellen. 
De meneer snapte het denk ik niet, want na wat controle werk van zijn kant. Kon hij niet echt wat zien. 
Maar hij meende dat het modem stuk was, hij zou een nieuwe laten opsturen. Volgende dag lag hij bij een afhaalpunt.
Ik naar het afhaalpunt, kreeg ik het pakket niet mee, want ik moest schijnbaar de andere meteen terug sturen. Ik weer naar huis modem uit de kast ingepakt en weer naar het afhaalpunt. Ik weer naar huis met nieuwe modem (dacht ik dus). Zat er een draadloze verbindings set in het pakket…

Dus ik weer snel naar het afhaalpunt was al 18.00uur geweest, en mocht nog net naar binnen. En ik de pakjes maar weer omgeruild. 
Ik heb toen weer terug gebeld en kreeg weer iemand anders natuurlijk. Hele verhaaltje weer gedaan en deze zou het laten uitzoeken en ik zou worden gebeld door de technische dienst nog dezelfde avond. We zijn nu 3 weken verder en ik heb niks vernomen. Ik vind het echt een kwalijke zaak. Want ik betaal genoeg per maand aan diverse abbo’s en de service is ronduit waardeloos. 
ik heb niet eens meer zin om nog eens te gaan bellen, vandaar dat ik het maar even op deze manier probeer. 
Heeft iemand hier ervaring mee of weet een oplossing. 
het modem zit rechtstreeks aangesloten en we gebruiken geen extra router of iets dergelijks. We hebben alleen een wifi versterker die nieuwe zwarte. 
Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Glenn van den Hoek
 

Beste @Vandenhoek.G, wat rot dit! Als ik je lijn doormeet, zie ik inderdaad af en toe een verbroken verbinding. Ik begrijp dus dat je hier nu nog steeds tegenaan loopt? Heb je ook al eens geprobeerd om de kabel tussen de Box 12 en het IS/RA-punt te vervangen?


Hoi Marcia, 

bedankt voor je reactie! 
Nee dat heb ik nog niet maar dat zou toch wel gek zijn dan. We raken deze kabel eigenlijk nooit aan. 
is dit een speciale kabel of kan ik die ergens krijgen? 
groeten Glenn


Je kunt bijvoorbeeld online een kabel bestellen. Deze hebben ze vaak ook wel bij de bouwmarkt in de buurt.