Skip to main content

Goedemorgen,

Sinds een paar maanden zijn we aangesloten op glasvezel bij KPN, en steeds vaker valt de verbinding weg.

Ik zit (nu) met mijn laptop direct met een kabel aan het modem, maar ook vanmorgen is hij al twee keer weggevallen. Dat duurt dan tussen de 5 tot soms 20 minuten.
Daarna komt alles vanzelf weer in de lucht.

Het is bijzonder lastig met zoom meetings en ook met afstandonderwijs van onze zoon. Kunt u helpen?

 

gr Rick

@rickdijkers  Heeft u het modem ( wat eigenlijk een router is) al een reset naar fabrieksinstellingen gegeven ? Hoe herstart of reset ik mijn modem? | KPN


@HansaanZet Ik had het modem al een paar keer herstart een en behulpzame dame van KPN heeft het modem op afstand op net een andere manier herstart. Sinds die tijd lijkt het beter te gaan. Wel nog een enkele uitval gehad, maar niet meer zo vaak als eerder. Ik kijk het nu een paar dagen aan.
Bedankt voor het meedenken!


Welkom op ons forum @rickdijkers  en goed dat je aan de bel trekt.

Ik zag dat je al wat gegevens in je profiel hebt gezet dus ik ben er direct ingedoken voor je. Waar ik eigenlijk een beetje op struikel is dat ik je modem niet kan uitmeten. Het lijkt er op dat na de laatste reset jouw modem zich niet goed heeft aangemeld op de servers. (kan op zich verder geen kwaad, maar maakt het mij alleen moeilijk om de lijn voor je uit te meten)
Laat maar even weten hoe het gaat de komende tijd en anders klop weer bij mij aan graag!