Skip to main content

Sinds twee weken een nieuwe Experiabox V10 door de KPN monteur geïnstalleerd, echter internet, TV signaal en WIFI vallen nog steeds regelmatig weg. Vele keren per dag. We maken gebruik van glasvezel. 

En wat doen de lampjes op het modem dan? Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Goedemorgen @MVE123 en welkom hier op het KPN forum!

 

Het is uiteraard niet de bedoeling dat je diensten minder goed gaan werken nu je een nieuwe Experia Box hebt ontvangen dus goed dat je dit aankaart. Ik zie dat @Joep1965 al een paar goede en gerichte vragen stelt en ik ben ook benieuwd naar je bevindingen. Mag ik je verder vragen om je forumprofiel in te vullen? Dan kan ik je klantdossier er eens bij pakken om vanuit daar verder te kijken wat er moet gebeuren zodat jij weer gebruik kunt maken van je diensten zoals je dat mag verwachten.


Hoi @MVE123 , omdat ik niks meer van je heb vernomen ga ik dit topic nu sluiten. Ik ga er vanuit dat je probleem via een andere weg is verholpen. Mocht ik toch nog ergens iets voor je kunnen betekenen, laat het me dan vooral weten!


Reageer