Skip to main content

ik heb sinds  van af het begin. ik heb tele-2 gehad...echt perfect  provider. 

En dan heb ik telfort ook goed.

Maar KPN is echt ....Drama...Drama...internet zo genaamd  de beste van het land.....Sorry...ik zou echt niemand aanraden.

Mijn vraag...willen jullie mijn probleem  gaan oplossen tot mijn eind contract. Volgende jaar stap ik over naar andere provider. 

Ik blijf geen seconde  bij KPN..

M.V.G 

N.Shmilo 

Als je verteld wat er aan de hand is kunnen we je helpen. 


Ik heb een Hussel abonnement  modem en twee schotel's I.V.B met voor en achter buiten camera's. De bovenste  schotel valt totaal in storing.ik ben regelmatig aan het resetten.....continu  ruzie met dat geen Wifi is...


Hallo @N.Shmilo , ik weet niet wat 2 (satelliet)schotels met KPN of wifi te maken hebben.

 


Zo heet het toch als geen internet  hebt.

De informatie  komt van modem  naar de schotel's. Dat is de kern oorzaak. 


Hallo @N.Shmilo , maak s.v.p. even duidelijk wat je met 'schotels' bedoelt? Extra wifi punten?


Beste @N.Shmilo, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent! Ik ben ook erg benieuwd wat je met schotels bedoelt? Gaat het hier om de Superwifi punten? Had je bij Telfort geen problemen? Dat is hetzelfde netwerk in feite, dus dat bevreemd me een beetje! Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, kunnen we nog iets voor je doen? Je weet ons dan te vinden.