Skip to main content

Beste KPN,

Het is een hele tour om contact te krijgen met jullie helaas, dus ik probeer het via deze weg. Ik weet niet zeker of ik in het juiste forum zit omdat dit mogelijk breder is dan alleen internet. 

Wij hebben thuis sinds kort last van traag en wegvallend internet. Eerst dacht ik dat het aan de WiFi-repeater zou liggen, dus heb ik die vervangen door powelineadapters, waarmee we nu een stuk beter internet hebben op andere locaties. Ik heb via de website al meerdere keren de tool gebruikt en van o.a. kanaal gewisseld. Helaas heeft dit nog niet geholpen. Vanochtend viel het internet alweer weg. Ik ben snel naar de Experiabox v9 gegaan en zag dat alleen de lampjes "power", "wireless" en "broadband” groen waren. Niet veel later begon “internet” en “tv” ook weer te branden en had ik weer internet. Ik heb het gevoel dat het kastje zich om de haverklap óf opnieuw opstart óf het internet uitvalt. Zoals aangegeven heb ik al meerdere keren de tool geprobeerd te gebruiken zonder resultaat. Kan het zijn dat de Experiabox op zijn einde is of zien jullie ergens anders storing op de lijn. 

Juist nu we verplicht thuis moeten werken is het hebben van stabiel internet een must. 

Graag hoor ik snel een oplossing. 

Met vriendelijke groet,

@swier050 Welkom op het forum. Ik kan mij voorstellen dat het zeker in deze tijd erg irritant is als je internetverbinding steeds wegvalt. Ook goed om te lezen dat je zelf al meerdere acties hebt ondernomen en mij hierdoor waardevolle informatie kunt verstrekken. Ik stuur je zo een privé bericht, zou je daar op kunnen reageren zodra je de tijd hebt? 🙂 


Hoi @Rutger_ , bedankt voor de reactie. Je hebt een PB!