Skip to main content

Gedurende de hele dag valt mobiel internet weg. Ik heb geen nieuwe apparaten die storingen kunnen veroorzaken. Heb al eens de wifimanager doorlopen toen ik wel wifi had, daar kwam niets uit. WiFi is sterk genoeg. Vaak melding: kan uw IPadres niet vinden of internet is niet beschikbaar. Maar wel via de kabel.  Ik word er een beetje moedeloos van.

Goedemorgen @gemberthee en welkom hier op ons forum :)

 

Dat je hier een beetje moedeloos van wordt kan ik me prima voorstellen dus goed dat je hier melding van maakt. Speelt dit probleem op alle apparaten die verbonden zijn met jouw Wi-Fi netwerk? kun je me vertellen welk type Experia Box je op dit moment in gebruik hebt en of je eventueel ook gebruik maakt van Wi-Fi versterkers?


 


Ik heb hetzelfde probleem als topic starter gemberthee. En de WiFi manager werk zowel via de app op de tel, Als via de site op de laptop niet. En dit is al ± een week. 
 Ook hier valt het signaal regelmatig weg. Of kunnen mobiele apparaten niet verbinden. Ook telkens het wachtwoord opnieuw invoeren. Met een beetje geluk lukt het dan na een aantal keer proberen 😕 tis om te janken 😭 

Ik ben in het bezit van een  kpn box 12. En twee kpn superwifi versterkers. 
 

graag hulp/advies. Dit is niet meer grappig voor €75,- in de maand. 


Goedemiddag @Bassie1980 en bedankt voor jouw bericht.

 

Wat vreemd dat de Wi-Fi Manager bij jou niet werkt; heeft deze eerder wel gewerkt? Goed dat je het al eens op meerdere apparaten hebt geprobeerd, heb je ook al eens andere browsers geprobeerd (om zoveel mogelijk zaken uit te sluiten)? Ik zou je sowieso adviseren om zowel de Experia Box als de Super Wi-Fi punten eens te resetten en de verbinding helemaal opnieuw tot stand brengen. In het kader van zoveel mogelijk zaken uitsluiten; zou je voor mij je forumprofiel in kunnen vullen en wil je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook de verbinding tot aan de Experia Box eens doormeten. In ieder geval zie ik jouw bevindingen graag tegemoet en vanuit daar kijk ik graag verder richting een oplossing!


Na een reset door de KPN was de draadloze internetverbinding een paar dagen prima. Daarna begon het gedoe weer. Steeds wegvallend internet op laptop en mobiel. De meldingen Internet is even niet beschikbaar of Ik kan uw IPadres niet vinden. Mijn experiabox is V10 en in de kamer heb ik nog een wifiversterker. Ik blijf er dus moedeloos van worden. Ik vraag me af of het ziekenhuis wat tegenover ons huis staat er iets mee te maken kan hebben.