Skip to main content

Onderwerp gaat over hoofdzakelijk een bekabelde verbinding met een CAT5 kabel en de nieuwste experia box.

Van tijd tot tijd, soms enkele weken soms enkele maanden daalt om miraculeuze wijze mijn 100MB/s abonnement waar ik extra voor betaal naar onder de 50 Mb/s. Iedere keer als ik contact opneem met KPN en daarna alles controleer is het in een keer verholpen. Heeft iemand anders nog meer het idee dat er geknepen wordt?

Ik begin het spuug maar dan ook spuugzat te worden dat dit continu gebeurd en bij ieder gesprek wordt afgewimpeld omdat tijdens/na het gesprek het in een keer verholpen is zonder dat de contact persoon iets zou hebben gedaan.

Ondertussen denk ik dat over geheel mijn abonnement ik zeker 1/3 van de tijd te kampen heb gehad met ontiegelijk traag internet zonder compensatie. Waar  kan ik aankloppen om dit hoger op te brengen dan bij een servicedesk medewerker?
Voor de servicedesk medewerker die dit gaat lezen, kijk naar alle chat logs die gehouden zijn met dit account en je zal zien dat het altijd ging om slecht en traag internet met bewijzen verspreid er tussen. Graag een oplossende opmerking hier onder…

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Klinkt niet goed.  Graag nog wat meer info.  Gaat het om wifi of ook om de bekabelde verbinding? Welk type modem heb je? Glasvezel of koper? Gebruik je draadloze verbibdingsets?


Klinkt niet goed.  Graag nog wat meer info.  Gaat het om wifi of ook om de bekabelde verbinding? Welk type modem heb je? Glasvezel of koper? Gebruik je draadloze verbibdingsets?


Bekabelde verbinding met een CAT5 kabel, het nieuwste modem, weet ik niet, alles bekabeld. Maar heb vaak zat 100Mb/s gehad alleen zoals ik schrijf valt 't met enige regelmaat tot onder de 50Mb/s tot ik naar KPN bel en dan is het ff weer goed.

 


Hoi @JHx . Welkom op het forum.

Is dit glasvezel of koper? En heb je enig idee wat ze dan op afstand doen? Wij kunnen weinig anders dan een modem op afstand resetten. Is dat wat er dan gebeurt?

Welk type experiabox hebben we het over?Â