Skip to main content

Graag wil ik een klacht indienen over mijn alles in 1 pakket hussel met een Expedia Box v10a en 4G modem plus kpn aansluiting in de woning.

Sinds begin van deze maand moet ik dagelijks minimaal 2 x per dag de Expedia box resetten ,omdat dan ineens het signaal wegvalt. Ik heb dan geen tv, internet of telefoon. Na het resetten komt het signaal weer terug. Er zijn geen storingen bekend bij KPN.

Ik erger mij hier behoorlijk aan.

Kan dit snel opgelost worden.

Bellen met de klantenservice is geen doorkomen aan en de online hulpngeeft telkens een foutmelding, dus daar kan ik ook niet geholpen worden.

Dan maar via het forum.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Johan196950 en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat het signaal steeds wegvalt dus ik help je hier graag mee. 

Hoe branden de lampjes op de Experia Box op het moment dat het signaal wegvalt? Zou je in je forumprofiel ook de naam en geboortedatum van de contractant samen met je adresgegevens willen zetten? Dan kan ik de verbinding doormeten! 


Ik heb niks meer van je vernomen, dus ik hoop dat je de oplossing inmiddels gevonden hebt. Zo niet, laat het gerust weten! 


Reageer