Skip to main content

Ik gebruik nu een V10a experiabox op aangeven van toenmalig Telfort zou dit een betere router zijn.

Zit al tijden te klooien met de wifi deze valt elke keer zomaar weg waardoor slimme lampen en mijn Harman Kardon speaker geen verbinding meer heeft. Volgens telfort lag het allemaal aan mijn apparaten. uiteindelijk een oude router ertussen gezet. dat leek even goed te gaan maar valt ook nu elke weg. inmiddels was ik dat zo zet dat ik door een professional een volledig nieuw wifi netwerk heb laten aanleggen met 3 unifi ACP's. nu dus een dijk van een wifi. maar verbinden blijft erg lastig draadloze apparaten geven elke keer aan 1 geen internetverbinding of krijgen geen IP adres. in de weinige gevallen dat verbinden wel lukt. valt ook de internet verbinding weer als vanouds weg. Ik heb er zelf geen verstand van maar iets zegt me dat dat echt aan de V10a ligt. wie van de KPN professionals kan me helpen

Hoi @havervelder, welkom op het forum.

Het klinkt alsof jij veel eigen apparatuur in huis hebt, als KPN-er kan ik jouw daar helaas niet mee helpen. Ik hoop dat andere forum gebruikers een idee hebben hoe je deze het beste in kan stellen.

Â