Skip to main content

Naar welk e-mail adres kan ik mijn storing sturen, deze vind ik niet op de website.

Belachelijk trouwens dat je door de website bij de keuze contact opnemen met KPN geen enkel mailadres ter keuze aangeboden krijgt.

O ja, kom niet aan met reset dit reset dat, ik heb gedetailleerde logging, het probleem zit in het glasvezelmodem of de verbinding buiten en heb alles wat ik intern aan diagnose kan doorvoeren doorlopen.


Hallo @Harm Jan Siemons KPN kun je niet mailen, bellen met 0800 0402, 24/7 bereikbaar bij geen internet, Facebook, Twitter of dit forum.

 


Hi @Harm Jan Siemons, welkom hier. 

O ja, kom niet aan met reset dit reset dat, ik heb gedetailleerde logging, het probleem zit in het glasvezelmodem of de verbinding buiten en heb alles wat ik intern aan diagnose kan doorvoeren doorlopen.

Ik probeer hier niet mee aan te komen, maar we moeten wel wat dingen uitsluiten. Wat gebeurt er precies? Valt alles weg? Internet zowel draadloos als via een kabel? Televisie ook? 

Hallo @Harm Jan Siemons KPN kun je niet mailen, bellen met 0800 0402, 24/7 bereikbaar bij geen internet, Facebook, Twitter of dit forum.

 

Is het inmiddels gelukt op deze manier? 

Ik hoor graag van je!Â