Skip to main content

“wie het snapt mag het zeggen”!

Sinds kort valt Wifi weg als ik mijn Tabblet “ aanzet, en geeft aan : kan geen verbinding maken. Ook op mijn laptop hetzelfde verhaal. Komt allemaal wel weer goed maar is behoorlijk vervelend. Op mijn mobiel gebeurt het heel af en toe. Wat mij het meest verbaasd is dat op mijn Ipad hetzelfde gebeurt maar dat ( wanneer ik mijn ww in vult, want gebruikersnaam herkent hij wel) hij aan geeft dat mijn ww “ fout” is!? Ik heb het afgelopen weekend mijn Ipad aangesloten op de wifi van vrienden en kon dus de hele tijd gebruik maken van mijn Ipad.

Ik heb geen idee wat er mis is!

Herkenbaar?

Groet

Fenny

Hoi @Fejarie . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat dit aldoor gebeurd. Heb je deze pagina al eens doorlopen?

Mocht dat niet voor verbetering zorgen, kun je mij dan hier een seintje geven?


Goedemiddag Erwin,

Dank voor je reactie.

Ik heb , wat je benoemde, al enige malen toegepast. Er wordt dan aangegeven dat Wifi okey en snel is.

Het vreemde is dat op mijn Ipad wordt aangegeven dat mijn ww onjuist is terwijl op mijn Laptop, Tablet en mobiel dat niet gebeurt. Daar wordt vermeld dat er geen verbinding gemaakt kan worden maar dat komt dan wel weer goed!

Misschien is mijn Ipad toch te oud!?

Groet 

Fenny


Dat is wel een beetje raar inderdaad. Welk type tablet is het en welk besturingssysteem staat er op? Wat voor experiabox gebruik je trouwens?


Goedemiddag Erwin

Ik gebruik de ExperiaV10 box.

Mijn Ipad is een Apple. Besturingssysteem etc. weet ik even niet want de Ipad  is bij een vriend van mij die hem op zijn Wifi heeft liggen en mij vanmorgen mededeelde dat hij het daar perfect deed, geen enkele keer “weg viel"!

Morgen heb ik hem weer terug en kan dan kijken.

Mijn Tablet en Mobiel zijn van Samsung maar dat zal geen verschil maken...toch?

Groet

Fenny

 


Als het altijd goed werkte en nu niet meer is dat vreemd, @Fejarie . De v10 is eigenlijk niet zo veel aan veranderd en dat ie expliciet aldoor over wachtwoord begint zou je denken dat daar toch ergens de schoen wringt. Heb je zelf het ww aangepast? Of gebruik je het wachtwoord zoals die met het modem is gekomen?


goedemiddag Erwin,

Ik heb destijds het wachtwoord van het modem verandert, Maar dan zou mijn nieuwe wachtwoord toch ook niet “reageren” op mijn andere apparaten ? Ik krijg zo dadelijk mijn Ipad weer terug en zal je dan melden wat het besturingssysteem is. Je hoort mij dan!


Goedemiddag Erwin

Waar kan ik mijn besturingssysteem nr. vinden?

Ik heb wel het modelnr. MD789NF/A. Het is een IPAD Air.

Hij heeft zich bij mijn vriend “keurig gedragen”, niet weggevallen.

Momenteel heb ik deze Ipad aangesloten op mijn Laptop. De juiste gegevens ingevuld. Soms blijft hij een tijdje aan staan maar valt toch regelmatig weg en “zoekt” dan mijn netwerk! Raadsel!


Goedemorgen,

Sinds kort valt mijn verbinding met wifi steeds weg. Op mijn I pad al heel snel, kan daar dus niet meer op werken. Op tablet, mobiel en laptop lukt het op een gegeven moment wel weer. Op mijn Ipad wordt ( als naar mijn wachtwoord gevraagd wordt) aangegeven dat het wachtwoord niet klopt.  Ik heb alle stappen ondernomen ,ook gereset naar de fabrieksinstelling. Dit laatste werkt ook niet want mijn zelf gekozen wachtwoord verschijnt dan gewoon weer! Ik heb een Experiabox V10.

Wat kan hier aan gedaan worden?

Groet

Fenny

 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Dus op de ipad krijg je helemaal geen wifi verbinding meer bij jouzelf thuis? En op de laptop is er wel wifi maar die valt aldoor weg. Vat ik dat goed samen?

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als dat gebeurd is?


Goedenavond Erwin

Wat bedoel je precies met “profiel” aanvullen?

verder:- Ipad reageert dus maar even als ik hem aanzet. Toen ik hem gisteren op mijn laptop aansloot had hij er wat langer zin in!

Mijn modem via “mijn KPN” terug laten gaan naar fabrieksinstellingen maar dat heeft niets uit gehaald want mijn “eigen” wachtwoord werd weer herkent.

Toen handmatig gedaan. Zou zo'n 30 min. moeten duren maar na 10 min. waren de lampjes weer aan en ook nu had ik mijn zelf gekozen wachtw. weer.

Kortom…..iets gaat niet goed. Zou het toch niet aan het modem kunnen liggen?

Groet

Fenny


@Fejarie : het profiel is deze pagina: https://forum.kpn.com/settings/profile

 

Daar kun je je privé gegevens inzetten zodat ik je in de systemen kan vinden.  Niet vergeten om na het invullen op opslaan/bewaren te drukken. 


Als het goed is kun je mijn gegevens nu inzien!


Kan ik jou hier de komende week over bellen, @Fejarie ? Ik werk doorgaans van 10:00 tot 15:00