Skip to main content

sinds enkele weken valt de wifi verbinding boven weg. beneden staat de modum, beneden en boven staan wifi versterkers van experia. 

de klacht is plotseling ontstaan zonder verandering intern. 

ongeveer sinds 4 weken deze klacht. 2 weken geleden klantenservioce gebeld die na heel lang bellen en lang in wacht monteur stuurde. 

monteur maandag 2 nov geweest en die avond leek klacht verholpen., echter inmiddels weer zelfde klacht die eigenlijk is verergerd omdat nu ook tv boven is gaan storen

 

ruim uur gesproken met Samet die achternaam niet wil geven bij klantenservice zojuist die geen oplossing weet en naar dit forum verwijst

eerder is er contact geweest met Ad ****** hierover. 

het had iets te maken met twee lijnen die actief waren., er is toen een lijn uitgezet en heeft 1-2 jaar gewerkt zonder problemen. nu schijnt de monteur weer beide lijnen te  hebben aangesloten maar is klacht niet verholpen

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dat is een lastige.  Bekabeld werkt het ook niet?


bekabeld gaat niet qua huisbouw

 


en hiervoor werkte het op zelfde manier wel gewoon, onbekabeld


Ik bedoel eigenlijk of het wel werkt  als je even een laptop met een kabel aansluit op de experiabox. Maar hoe heb je de wifi versterkers aangesloten?


destijds heeft een monteur ( er zijn er denk ik vier geweest een tijd terug) deze aangesloten. het netwerk dat boven op de experia box staat, daarmee kan niet worden verbonden op een of andere manier

 

ooit hadden we meerdere adressen waar we mee moesten verbinden maar na weer een storing is daar een en ander van weggevallen

 

er is al veel door monteurs aan gesleuteld maar ik weet inmiddels niet wie wat precies heeft gedaan. zelf veranderen we e rniets aan

 


Zijn er in huis dit soort dingen? 

 


ja dat klopt


Daar was ik al bang voor. Tsja het klinkt hard maar dat is vragen om problemen. Eén niet goed werkende ledlamp en je hebt problemen.  Over telefoonopladers, dimmer en zonnepanelen zullen we het maar niet hebben. 


ja bedankt

dit helpt niet echt. ik ga maar eens een klacht indienen dan bij KPN

 


Prima. Vertel er dan meteen bij dat u dit soort apparatuur gebruikt dan zijn ze snel klaar. Ik wens u veel succes en wijsheid toe.


Hallo @v k Hoe is de situatie nu? Heb je al het één en ander kunnen verbeteren? 

Ik vind het in de eerste plaats heel vervelend voor je dat dit gebeurt en ik begrijp dat je graag een goede oplossing wilt. Joep heeft echter wel een heel goed punt. Een bekabelde verbinding is het meest stabiel en je zult ook de snelste verbinding hebben. Wifi is natuurlijk enorm handig en ook draadloos tv kijken is mooi, maar een optimale draadloze verbinding is eigenlijk niet te garanderen. Er spelen veel factoren mee die van invloed zijn op jouw draadloze verbinding: isolatie, andere apparatuur, de ledlamp die Joep noemt. En besef dat je buren ook op wifi zitten.  


Reageer