Skip to main content

Sinds een aantal weken valt mijn wifi-signaal steeds weg.

Mijn experiabox V10 staat in de meterkast en ik zit in de uiterste andere hoek van mijn appartement.

Aangezien het maar een klein één-kamer-appartementje is, en ik dit probleem in de 5 jaar hiervoor nooit heb gehad, vraag ik me af wat er mis is.

De kpn wifi manager meet het signaal wel, maar komt dan met de oplossing: Wifi-versterker kopen. Beetje zonde, lijkt me.

Wifi instellingen van mijn Samsung S9 zijn ook al gereset, maar zonder enig resultaat.

Wie helpt???

Thanks.

 

 

Hoi @R77K! Welkom op het forum.

Wat lastig dat jouw wifi steeds wegvalt! Ik wil je graag helpen met het oplossen hiervan. Daarom heb ik een aantal vragen voor je. Valt het wifi signaal alleen weg op jouw telefoon, of merk je het ook op andere apparaten? Hoe vaak valt het uit? En maak je toevallig ook gebruik van een bekabelde verbinding? Zo ja, dan ben ik ook benieuwd of de bekabelde verbinding ook wegvalt, of dat het enkel om de wifi gaat. 

Wil je verder jouw profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, naam en klantnummer en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik je verbinding even doormeten. Ik zie je bevindingen graag tegemoet! 


Tip. Zet de bandsteering uit.


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen, @R77K. Ik ga er daarom vanuit dat je een oplossing hebt gevonden. Mocht ik nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten! 


Reageer